دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 13:08
قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چقدر شد؟
کد خبر: 13011

افزایش قیمت پراید با رکورد 100 میلیون | باورتان می‌شود پراید به این قیمت برسد؟

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده‌است.

قیمت پراید پرواز کرد. قیمت پراید نجومی بالا رفت. بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده‌است.  باورتان می‌شود پراید به این قیمت برسد؟

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با کاهش نسبی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته روند نزولی را در پیش گرفته است.

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است.

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح در قیمت ۲۹۰ میلیون تومان به فروش رسید. پراید ۱۳۱ نیز امروز در نرخ ۲۷۸ میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز در نرخ ۷۲۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز در محدوده ثابت ۷۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 

دنا معمولی هم امروز به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به ۶۰۷ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kpbq2