پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/05 08:28
صدف اسپهبدی |صدف اسپهبدی کیست
کد خبر: 13031

عکس های جدید و شخصی صدف اسپهبدی | بیوگرافی کامل صدف اسپهبدی

بیوگرافی کامل و جذاب صدف اسپهبدی بازیگر جوان و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر به همراه فیلم شناسی و عکسهای شخصی او را ببینید.

به گزارش ستاره پارسی: صدف اسپهبدی بازیگر خوب کشوران این روز ها با بازی در فیلم علفزار شهرت زیادیپیدا کرده است. صدف اسپهبدی سابقه بازی در سریال و فیلم های تلوزیونی نیز دارد. صدف اسپهبدی فعالیت حرفه ای خود را از 23 سالگی شروع کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیوگرافی کامل از صدف اسپهبدی با شما به اشتراک بگذاریم.

 

بیوگرافی صدف اسپهبدی

نام :صدف

نام خانوادگی:اسپهبدی

تولد:15 بهمن 1372

پیشه:بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

سال های فعالیت:1396 تا کنون

تحصیلات :لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری

 

صدف-اسپهبدی (1)

 

زندگی شخصی صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 15 بهمن 1372 در تهران است. او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش حمید اسپهبدی و مادرش حمیرا بیرامی نام دارد و دارای یک خواهر بزرگتر از خود می باشد که پزشک است.

 

صدف-اسپهبدی-و-خواهرش

 

ازدواج و همسر صدف اسپهبدی

از ازدواج و همسر صدف اسپهبدی هیچ خبر موثقی منتشر نشده و بنظر میرسد تمام تصاویر منتشر شده، شایعه می باشند چراکه هیچ یک به تایید خود این بازیگر زن ایرانی نرسیده است. گویا این بازیگر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

 

تحصیلات صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد.

 

صدف-اسپهبدی (2)

 

شروع بازیگری صدف اسپهبدی و ورود او به دنیای هنر

صدف اسپهبدی بازیگری را از 23 سالگی آغاز کرد، او در سال 1396 در فیلم کوتاه «dystopia» (دیستوپیا) به کارگردانی سپهر کشن فلاح بازی و فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

 

درخشش صدف اسپهبدی در فیلم راحانا

صدف اسپهبدی در سال 1395 نقش اول فیلم نیمه بلند راحانا به کارگردانی کاظم دانشی را بازی کرد و در نقش دختری تک تیرانداز سوری به نام راحانا درخشید.

 

jpg

 

سریال های صدف اسپهبدی در تلویزیون

صدف اسپهبدی در سال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و در سریال طنز خانوادگی بنام «سفر در خانه» در کنار بازیگرانی چون نسرین مقانلو، حسن پورشیرازی و بهنوش بختیاری بازی کرد.

خانم بازیگر تجربه بازی در نقش فرعی در سریال ماه رمضانی دلدار را نیز در کارنامه هنری خود دارد، او همچنین در سال 1398 در فیلم «الف امنیت» کنار علیرضا جلالی تبار و حمیدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخت.

 

صدف-اسپهبدی (2)

 

اوج شهرت صدف اسپهبدی در علفزار

اوج شهرت صدف اسپهبدی به ایفای نقش در فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان مربوط می شود.خانم بازیگر با بازی در نقش فریبا زن معتاد در این فیلم نگاه ها را به خود خیره کرد و تواناییش را به رخ کشید و بسیار مشهور شد.

 

کاهش وزن شدید و لاغری صدف اسپهبدی

یکی از موارد جالب توجه در مورد این بازیگر، کاهش وزن و لاغری سریع او بود که این روزها با اکران فیلم سینمایی علفزار، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار برای بازی در این فیلم در نقش فریبا زن معتاد، 25 کیلوگرم از وزن خود را در مدت چند ماه کم کرده است.

 

لاغری-صدف-اسپهبدی

 

صدف اسپهبدی در تئاتر

صدف اسپهبدی در عرصه تئاتر نیز حضور داشته و در نمایش نامه هایی چون چیزی شبیه زندگی،مرده شور،جنون محض بازی کرده است.

 

صدف-اسپهبدی (3)

 

تجربه مجری گری صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی اجرای برنامهٔ همیشه خونه در شبکه آموزش در تابستان 1397 کنار فرهاد جم بر عهده داشته‌است.

 

برنامه-همیشه-خونه

 

جوایز و افتخارات؛ سیمرغ بلورین صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی برای بازی در نقش فریبا در فیلم علفزار برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

 

صدف-اسپهبدی (4)

 

مروری بر فیلم های صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی در علفزار

علف‌زار فیلمی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال 1400 است که در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجرحضور داشت.

صدف اسپهدی در فیلم علفزارنقش فریبا (زن معتاد) را بازی کرد و توانست با بازی در نقش مکمل استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارد و جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

دراین فیلم سینمایی بازیگرانی چون صدف اسپهبدی، پژمان جمشیدی،سارا بهرامی،ترلان پروانه، ستاره پسیانی،مهدی زمین پرداز، عرفان ناصری، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، رویا جاویدنیا، الهه اذکاری و... ایفای نقش نموده اند.

 

فیلم-راحانا

 

صدف اسپهبدی در راحانا

راحانا اولین فیلم داستانی کوتاه کاظم دانشی است که به زبان عربی تولید شده و داستان فضای ملتهب و جنگی سوریه را روایت می کند.

صدف اسپهبدی در این فیلم ایفاگر نقش «راحانا» است، دختر تک‌تیرانداز سوری که در دل التهاب‌ها و جریانات کشور خود، قرار است جزو آخرین نفراتی باشد که با یک گروه چندنفره، از شهر دفاع و از سقوط آن جلوگیری کند.

در فیلم راحانا صدف اسپهبدی، علیرضا مهران، پوریا قاسمی‌پور، محسن صادقی، علی سنگینی، عبدالرضا آشتیانی، حسین ولی‌زاده، دیانا شفیعی و... ایفای نقش نموده اند.

 

سریال-سفر-در-خانه

 

صدف اسپهبدی در سفر در خانه

سریال سفر در خانه یک مجموعه طنز خانوادگی به کارگردانی بهمن گودرزی است که برای اولین بار درسال 1396 از شبکه نسیم به روی آنتن رفت. داستان سریال روایتگر زندگی شخصی به نام آقاکریم است که بعد از 35 سال کار در کارخانه بازنشسته شده و بعد از دریافت جایزه سفر به مشهد همراه خانواده راهی آنجا می‌شود اما در راه...

در این سریال صدف اسپهبدی نقش کوتاهی به همراه بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو،امیرنوری، سوسن پرور،خشایار راد،شهرزاد کمال زاده و... بازی کرده است.

 

فیلم-علفزار (1)

 

فیلم‌شناسی صدف اسپهبدی

در ادامه با فیلم، سریال و آثار دیگر در کارنامه هنری صدف اسپهبدی آشنا می شویم.

فیلم های سینمایی و کوتاه صدف اسپهبدی

فیلم کوتاه «dystopia» (دیستوپیا) :سپهر کشن فلاح، 1396

فیلم کوتاه راحانا:کاظم دانشی، 1396

فیلم کوتاه بازماندگان معنا:سیدامین جواهری، 1398

الف امنیت :مسعود تکاور، 1398

علفزار:کاظم دانشی، 1400

 

سریال-سفر-در-خانه (1)

 

صدف اسپهبدی در تلویزیون

سفر در خانه :بهمن گودرزی، 1396

دلدار:جمشید محمودی، نوید محمودی، 1398

 

 

صدف اسپهبدی در تئاتر

چیزی شبیه زندگی:علیرضا مهران، 1400

مرده شور:جواد رازقندی، 1400

جنون محض:علیرضا کوشک‌جلالی، 1401

 

صدف-اسپهبدی-در-تئاتر

 

عکسهای صدف اسپهبدی

 

جشنواره-فجر

 

اکران-فیلم-علفزار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dgop4