سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/07 17:17
شکیرا | همسر شکیرا | فرزندان شکیرا
کد خبر: 13095

ازدواج پیکه ، پایان رابطه ستاره بارسا با شکیرا | شکیرا افسرده شد

شکیرا زندگی منزوی‌ای در شهر داشته و بر روی زندگی خانوادگی، فرزندان و ورزش تمرکز کرده است.

شکیرا و جرارد پیکه زوجی که به مدت 11 سال با هم زندگی کردند و حاصل رابطه شکیرا و جرارد پیکی دو فرزند پسر است. نزدیک به 7 ماهی است که شکیرا به دلیل خیانت جرارد پیکی از او جداش شده است.شکیرا با آهنگ جدیدی که خواند و تیکه سنگینی که به جرارد پیکی در آهنگش انداخت دوباره بر سر زبان ها افتاد.

ازدواج پیکه ، پایان رابطه ستاره بارسا با شکیرا

در سال ۲۰۱۰ میلادی شکیرا سوار بر موتور هارلی دیویدسون بدون کلاه ایمنی در مول د لا فوستا در بارسلون بود و مانند گرگ زوزه می‌کشید. او اکنون در یک "پناهگاه" ضد پاپاراتزی در اسپلوگس د یبرگات شهرستانی در استان بارسلون اسپانیا به سر می‌برد. او حتی یک مانکن جادوگر را در بالکن خود رو به خانه مادرشوهرش قرار داد. پس چرا این خواننده کلمبیایی که در حال اسکیت بازی در ساحل بارسلونا و در حال آب نوشیدن از فواره‌های شهر در روز روشن دیده شده عصبانیت خود را ابراز کرده و گلایه می‌کند که مانند یک گروگان زندگی می‌کند؟ می‌توان گفت رابطه شکیرا با بارسلونا شبیه به رابطه فیلمی است که در آگهی عالی به نظر می‌رسد، اما در نهایت موفق از آب در نمی‌آید. او زندگی‌ای آرام و به دور از هیاهوی شهر داشته است. شکیرا در بارسلونا زندگی راحت و آرامی داشته است.

"لورا فا" خبرنگاری که زندگی این ستاره پاپ کلمبیایی را از زمان ورود او به اسپانیا در سال ۲۰۱۰ میلادی به این سو دنبال می‌کند می‌گوید اکنون شکیرا می‌خواهد خانه اش را بفروشد و بیرون برود، زیرا دیگر نمی‌تواند با آن مرد کنار بیاید. منظور او "جرارد پیکه" بازیکن سابق فوتبال است. پیکه و شکیرا در حین ضبط موزیک ویدیو آهنگ او Waka Waka آهنگ رسمی جام جهانی آفریقای جنوبی با یکدیگر آشنا شدند. اندکی پس از آن شکیرا که نام کامل او "شکیرا ایزابل مبارک ریپول" است به همراه شریک زندگی آن زمان خود "آنتونیو د لا روآ" از شهر ریپول کاتالونیا (جایی که نام خانوادگی مادرش از آنجا است) بازدید کرد. بلافاصله پس از آن او در بارسلونا اقامت گزید تا تبلیغی را برای شرکت شراب سازی کاتالونیایی Freixenet فیلمبرداری کند.

شکیرا

شکیرا و روآ تا زمان جدایی رسمی شان در ژانویه ۲۰۱۱ میلادی در خانه‌ای زندگی می‌کردند که از یک شناگر اسپانیایی اجاره کرده بودند. این خانه در بلاترا حدود ۲۰ کیلومتری بارسلون واقع شده بود. شکیرا به خاطر پیکه به بارسلونا نقل مکان کرد، اما او پیش‌تر نیز رابطه بسیار خوبی با این شهر داشت. در فوریه ۲۰۱۱ میلادی زمانی که پیکه عکسی از خود و شکیرا در جشن تولدشان را آپلود کرد (آنان در یک روز با فاصله ۱۰ سال متولد شدند) این زوج رابطه شان را رسمی کردند. در حالی که آنان در حال انجام قرار ملاقات‌های متعدد بودند همه چیز در بارسلونا روشن‌تر و بهتر به نظر می‌رسید. در آن روز‌ها آنان پیش از نقل مکان به خانه ۳۸۰ متری خود در اسپلوگس در مرکز شهر زندگی می‌کردند.

این زوج در محله‌های مختلف در حال خوردن غذا‌های ایتالیایی یا ژاپنی و نوشیدن کوکتل دیده می‌شدند. در سال ۲۰۱۳ میلادی شکیرا اولین فرزند خود "میلان" را به دنیا آورد و آلبومی آرام را منتشر کرد که در آن آهنگی را به پیکه تقدیم کرده بود و از او قدردانی کرد. با این وجود، بیش از هر خبرنگار مشهور دیگری کسی که رابطه شکیرا با بارسلونا را بهتر می‌داند "سوزانا سی" بازرس مالیاتی است که آن خواننده را متهم به کلاهبرداری ۱۴.۵ میلیون یورویی (۱۵.۸ میلیون دلار) از سازمان مالیات اسپانیا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ میلادی کرده است.

به گفته سوزانا در جریان تحقیقات طولانی مشخص شد که این خواننده کلمبیایی برای خودداری از پرداخت مالیات در اسپانیا تظاهر به اقامت مالیاتی در باهاما کرده بود. سوزانا سی می‌داند که آرایشگر شکیرا هفته‌ای دوبار در خانه او در اسپلوگس حضور دارد. او می‌گوید آگاه است که شکیرا ۴۱۸۰۴۶ یورو را در ۲۷۹ موسسه در بارسلون پول خرج کرده جایی که در کلاس‌های خصوصی زبان فرانسوی شرکت کرده و معلم رقص زومبایش "بتسی" نام دارد. این بازرس حتی اسم رمز و مستعار شکیرا که در آن در کلینیک خصوصی Teknon جایی که فرزندان اش را به دنیا آورده بود را نیز می‌داند: سیلا پیترو.

شکیرا با مادر شدن خود را متعهد به یک زندگی بسیار خانوادگی کرد. او حمایت زیادی از برادرش تونینو در رابطه با مراقبت از کودکان دریافت کرده است. او به سختی دوستانی در اینجا در بارسلونا دارد. به نظر می‌رسید که او قصد دارد با "آنتونلا" شریک زندگی مسی ارتباط دوستانه برقرار کند، اما این اتفاق رخ نداد. به نظر می‌رسد که او این کار را تنها با "روزانا" همسر "پاتریک کلایورت" (بازیکن فوتبال) و با گروه والدین مدرسه فرزندان اش انجام داده و آنان به شدت از او حمایت می‌کنند و حتی مسیر دستیابی پاپاراتزی‌ها به شکیرا را با ایجاد ترافیک توسط خودرو‌های شان مسدود کرده بودند. مدرسه خصوصی انحصاری La Miranda که برای هر کودک ۸۰۰ یورو (۸۷۰ دلار) در ماه دریافت می‌کند جایی است که شکیرا با خودروی فولکس واگن خود آنان را به آنجا می‌برد.

این زن کلمبیایی به ورزش پناه برده است: کلاس‌های تنیس پارویی را در خانه می‌گذراند، در سالن بدنسازی Bonasport ورزش می‌کند و در آکادمی تنیس Emilio Sánchez Vicario در ال پرات شرکت می‌کند. حضور‌های عمومی او عمدتا در خارج از اسپانیا بوده اند مانند حضور در نقش داور در نسخه آمریکایی The Voice و ژست گرفتن در جشنواره فیلم کن پس از شرکت در پارتی ها. همانطور که شکیرا در برنامه‌ای با BZRP دی جی آرژانتینی نقل کرده بود او زندگی خلوتی را در یک پناهگاه، با بدهی مالیاتی، مطبوعات در خانه و مادرشوهرش به عنوان همسایه داشته است.

شکیرا و جرارد پیکه

پس از جدایی خبرساز زوج معروف شکیرا و پیکه حالا یک ماجرای جالب از رابطه آن‌ها افشا شده است.

جرارد پیکه ستاره باشگاه بارسلونا و شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی یکی از معروف‌ترین زوج‌ها جهان بودند که حالا پس از جدایی آن‌ها، تبعات این اتفاق همچنان ادامه دارد.

شکیرا که دلیل این جدایی ناگهانی را خیانت پیکه عنوان کرده است و حتی برای آن آهنگ هم خوانده است به طرز جالبی برای اولین بار متوجه خیانت همسرش شده بود. این خواننده کلمبیایی پس از اینکه از مسافرت به خانه برگشته است یک ظرف مربای توت فرنگی مصرف شده را در آنجا می‌بیند، در حالی که نه خود و نه دیگر اعضای خانواده هیچ علاقه‌ای به این نوع از مربا نداشته‌اند!

به گفته برخی منابع خبری شکیرا برای اولین بار به این شکل و آن هم کاملاً کاراگاهی به جرارد پیکه مشکوک می‌شود.

گفتنی است زوج پیکه و شکیرا به مدت ۱۱ سال با هم زندگی کردند و حاصل این زندگی مشترک دو فرزند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zgwa2