شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/08 04:31
جورجینا | جورجینا در عربستان | رونالدو و همسرش در عربستان
کد خبر: 13102

حمله نامزد سابق رونالدو به جورجینا | نامزد سابق رونالدو، جورجینا را با خاک یکسان کرد

جورجینا رودریگز نامزد کریستین رونالدوی معروف، به تازگی توسط خانمی که سالها پیش با رونالدو رابطه عاشقانه داشته، مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش ستاره پارسی: با سفر کریستین رونالدو و خانواده اش به عربستان و عضویت پر سر و صدای این فوتبالیست معروف به تیم النصر، مدتی است که جورحجینا رودریگز، بیش از پیش هدف برخی از نظرات تند و تیز قرار میگیرد که تازه ترین آنها، مربوط به اظهار نظر جنجالی نامزد سابق رونالدو است که در این بخش خواهید خواند.

نریدا گالاردو نامزد سابق کریستیانو رونالدو با ارائه تصاویر و دلایلی اخیرا به شکلی نرم به جورجینا رودریگر حمله کرده و او را مورد انتقاد قرار داد. از جورجینا رودریگز انتقاد کرده است که از طریق روش های زیبایی خود را به کیم کارداشیان تبدیل کرده است.

 

جورجینا

 کیم کارداشیان و جورجینا رودریگز

 

نریدا مدعی است که مادر فرزندان رونالدو، به شکلی نامحسوس مدتهاست که روی چهره خود کار می کند و با انجام انواع عمل زیبایی، سعی میکند تا چهره اش را شبیه کیم کارداشیان بسازد.

این خانم با کنار هم گذشتن عکس جورجینا و کیم کارداشیان و در تصویری دیگر با علامت های فلشی قرمز رنگ سعی در اثبات گفته های خود دارد و از کاربران فضای مجازی خواست تا ادعای طبیعی بودن زیبایی جورجینا را باور نکنند و تصور نکنند که رونالدو، عاشق زیبایی نچرال او شده.

بسیاری معتقدند که این رفتار نریدا به دلیل حس حسادت و انتقام جویانه از جورجینا است و برخی هم با او هم عقیده هستند و جراحی زیبایی زیرکانه و نامحسوس نامزد رونالدو را تایید می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27e8e3