چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/09 10:08
شبنم قلی خانی
کد خبر: 13147

شبنم قلی خانی با لباس ملکه به همه فخر فروشی کرد! | شبنم قلی خانی با لباس ملکه غوغا کرد!

عکس جدیدی از شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است که این عکس او دز فضای مجازی جنجال به پاکرده است.

به گزارش ستاره پارسی: شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد. شبنم قلی خانی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. شبنم قلی خانی پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. شبنم قلی خانی از سال 2014 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. شبنم قلی خانی استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2111 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

 

این تصویر متعلق به حضور شبنم قلی خانی در سریال نارگیل است که نقش ملکه را در آن بازی می‌کند.

شبنم قلی درباره نقشش در این سریال گفت: از آنجایی که این نقش برآمده از افسانه‌ها بود، صحبت‌هایی را با کارگردان داشتم تا کمی بازی در این نقش را فانتزی ببینیم و از حالت رئال آن را خارج کنیم. بالاخره این نقش یک ملکه است و به‌صورت تیپیکال نگاه‌ها به او مثبت است.

 

شبنم قلی خانی

 

سریال نارگیل

سریال «نارگیل» سریالی کودکانه است که با روایت داستانی افسانه‌ای، حضور شخصیت‌های عروسکی، دیالوگ‌های طنزآمیز، حضور شخصیت‌های کودک به‌عنوان عاملان اصلی داستان و همچنین ژانر موزیکال، می‌تواند برای کودکان شما جذّابیت ایجاد کند.

این اثر سریالی داستان خانواده‌ی راستگوهاست که جادوگر پلیدی به نام وروره دشمن آن‌هاست. در این مقابله، تشخیص شخصیت‌های مثبت از منفی برای کودکان ساده است و اهمیت درستکاری و مقابله با بدی به‌وضوح دیده می‌شود.

 

شبنم قلی خانی

 

بیوگرافی کوتاه از شبنم قلی خانی بازیگر

نام:شبنم 

نام خانوادگی: قلی خانی

تاریخ تولد:19/8/1356

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

میزان تحصیلات:فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zg662