سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/10 05:45
مد | لباس مناسب عروسی
کد خبر: 13158

اگر میخوای توی عروسی ها با کلاس نباشی این مطلب رو نبین | لباسی که باکلاس ها هیچ وقت تو عروسی نمیپوشن

​مراسم عروسی جز مراسم هایی است که همه ما در آنها شرکت میکنیم، اما اگر میخواهید در تمامی مجالس بدرخشید باید به لباس هایی که میپوشید دقت کنید.

 

به گزارش ستاره پارسی: مراسم عروسی از جمله مراسم هایی است که همه ما چندین بار در آن شرکت می کنیم. خانم ها برای شرکت در مراسم عروسی حساسیت بیشتری دارند و دوست دارند در این مراسم بسیار خوب ظاهر شوند به همین منظور با توجه به نسبتی که با عروس و داماد دارند از ماه ها یا هفته ها قبل از مراسم به فکر تهیه لباس هستند اما گاهی اشتباهاتی در لباس پوشیدن در این مراسم سبب می شود آنطور که باید در عروسی خوب به نظر نرسند. در این بخش از دنیای مد نمناک به شما خواهیم گفت که در مراسم عروسی چه لباس هایی را نپوشید.

 

لباس سفید

برای اغلب دختران مراسم عروسی، مراسمی باشکوه است، به همین خاطر همه عروس خانم‌ها، دوست دارند، که بهترین مراسم عروسی را داشته باشند و گل سرسبد مجلس بوده و مانند یک الماس بدرخشند، بنابراین در مراسم عروسی میهمانان باید از پوشیدن لباس سفید یا تورداری که شبیه به لباس عروس است، خودداری کنند تا تمام تمرکز و توجه ها باید به روی عروس باشد. تنها وقتی این رنگ لباس را به تن کنید که عروس از شما خواسته باشد.

 

 لباس مناسب عروسی

 

لباس پف دار

یکی از نکاتی که شما باید در مراسم عروسی به عنوان میهمان به آن توجه نمایید، نپوشیدن لباس پفی در عروسی است. بهتر است اجازه دهید تنها عروس لباس پفی به تن کند و در مجلس متفاوت باشد، پوشیدن لباس پف دار توسط مهمانان وجهه خوبی ندارد پس بهتر است که آن را در جشن عروسی نپوشید.

 

لباس های مجلسی قدیمی

برای مراسم عروسی از لباس های قدیمی که چندین سال پیش خریده اید و از دمده شده است، استفاده نکنید. در شرایط امروزه که هر چند وقت یک بار ما شاهد تغییر مد هستیم استفاده از لباس هایی که متناسب با مد قبلی هستند چندان جذاب نیستند اما اگر لباستان ساده و شکیل است به طوری که با گذشت زمان قدیمی نشده است، می توانید آن را به تن کنید.

 

 لباس مناسب عروسی

 

لباس بیش از حد باز

پوشیدن لباس های مجلسی بیش از حد باز نیز برای مراسم عروسی مناسب نیست، خودنمایی و پوشیدن لباس هایی که باعث جلب توجه می شوند باعث می شود که توجه ها از سمت عروس و داماد به سمت شما منعطف شود که این مسئله زیبنده ی شما نیست.

 

لباس همرنگ با ساقدوش

اگر از رنگ لباس ساقدوش ها باخبرید، بهتر است رنگ لباس شما با آنها متفاوت باشد اما اگر چیزی راجع به مدل و رنگ لباس ساقدوش ها نمی دانید، می توانید هر رنگ لباسی که می خواهید انتخاب نمایید.

 

 لباس مناسب عروسی

 

لباس جین

جشن عروسی مکان مناسبی برای پوشیدن لباس های جین مانند لباس، دامن، جامپ سویئت یا شلوار جین نیست زیرا این لباس ها که در موقعیت های دیگر جذاب هستند،در چنین مراسمی به ظاهر شما حالتی اسپورت و غیر رسمی می دهند، بنابراین بهتر است که به دنبال لباس رسمی تری باشید.

 

طرح های فانتزی

اگر می خواهید در مراسم عروسی موجب حیرت و تعجب دیگران نشوید، لباس هایی با طرح های فانتزی یا عجیب غریب مانند طرح های حیوانات، میوه ها و... را انتخاب نکنید، این نوع لباس ها مناسب مراسم عروسی نیستند، بهتر است لباس هایی با رنگ های ملایم تر و طرح های عادی تر انتخاب کنید.

 

لباس های پر پولک

از انتخاب لباس های پر از پولک صرف نظر کنید، مراسم های عروسی، مکانی برای پوشیدن لباس های قدیمی و پر پولک شما نیست، لباس های پولکی نور زیادی را منعکس می کنند و عکس گرفتن با این لباس ها نیز مشکل است.

 

 لباس مناسب عروسی

 

نکات مهم دیگر 

زیورآلات را ساده و به اندازه انتخاب کنید.

اکسسوری های خیلی بزرگ و رنگی گزینه های مناسبی برای مراسم عروسی نیستند.

تنها فردی که باید در این مراسم تاج بگذارد و متفاوت تر از دیگران در جمع بدرخشد، عروس است پس در این مراسم اصلا از تاج استفاده نکنید.

از لباس های تک رنگ و یا لباس هایی استفاده کنید که طرح های ساده ای دارند.

اگر می خواهید اندام شما لاغرتر به نظر برسد توصیه می کنیم از لباس هایی استفاده کنید که دارای راه راه های افقی هستند.

در انتخاب لباس به رنگ پوست و نوع اندامتان توجه کنید.

توصیه می کنیم در انتخاب لباس برای مراسم عروسی مدنظر داشته باشید این است که از لباس هایی استفاده نکنید که باعث جلب توجه می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jobp3