جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/15 11:56
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس یکشنبه | تعطیلی مدارس تهران
کد خبر: 13299

اخبار یکشنبه 16 بهمن ماه | مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه تعطیل می شود؟

تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 16 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه تعطیل می شود؟

سخنگوی ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه های شهرستان خوی از فردا ۱۶ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت آرامش و آسایش خانواده‌ها غیر حضوری اعلام می‌شود.

علی رزازی افزود: با توجه به تشکیل کمپ های سکان اضطرای در محیط های آموزشی و در راستا آرامش خانواده ها ، آموزش در دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی و همچنین مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)، از روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: ضروری است آموزش و پرورش و وزارت علوم در جهت تداوم برنامه های آموزشی، تدابیر لازم را برای استفاده از بستر های فضای مجازی برنامه ریزی کنند.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48wql4