شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 05:45
کیف دستی | نگهداری از کیف دستی
کد خبر: 13314

راز نگهداری بهتر از کیف های دستی گران قیمت | روش نگهداری بهتر از کیف های دستی و مجلسی

برای سالم نگه داشتن و استفاده طولانی مدت از کیف های گرانقیمت راز هایی وجود دارد که به شما برای مراقبت از آن ها کمک بسزایی خواهند کرد.

به گزارش ستاره پارسی: کیف های گران قیمت معمولا جزء کیف های پرطرفدار هستند اما محافظت و مراقبت از آن ها کار راحتی نیست و از آن جا که شما هزینه زیادی برای این کیف ها پرداخته اید، در نتیجه می خواهید در مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید و سالم نگه شان دارید؛ پس این قسمت از دنیای مد نمناک را تا انتها مطالعه کنید تا بفهمید که چگونه باید از چنین کیف هایی مراقبت کنید.

 

جنس را بشناسید

اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید، این است که جنس کیف را بشناسید؛ به عنوان مثال اگر از چرم است، حتما توجه کنید که ببینید از چه نوع چرمی ساخته شده است، زیرا هر نوع چرم و هر ماده ای که در کیف به کار برود، نیازمند مراقبت های متفاوت است. حتما برچسب روی کیف را مطالعه کنید تا ببینید که چه نکاتی داخل آن ها هست.

 

نگهداری از کیف دستی

 

هنگام کار کردن با آن ها مراقب باشید

وقتی که می‌ خواهید از این کیف ها استفاده کنید، مراقب باشید که اجسام تیز داخل آن ها قرار ندهید و از قسمت بیرون هم با هیچ چیز تیزی برخورد نکنند. کیف هایتان را داخل مکان های کثیف و پر از گرد و غبار نگذارید. کیف را با خودتان داخل آشپزخانه نبرید و هنگامی که قرار است به طبیعت سفر کنید، از این کیف ها استفاده نکنید و خیلی آرام و ملایم با آن ها رفتار کنید.

 

کیف را به آرامی تمیز کنید

باید مراقب باشید که هنگام تمیز کردن این کیف ها از یک پارچه نرم و خشک استفاده کنید تا گرد و غبار از بین برود. هرگز از هیچ ماده شوینده ای روی آن ها استفاده نکنید و به آن آب یا کف و صابون نزنید.

 

نگهداری از کیف دستی

 

کیف را در جای مناسب نگهدارید

کیف های لاکچری و لوکس و گران‌ قیمت باید دور از نور خورشید نگه داشته شوند تا به پارچه آن ها آسیبی وارد نشود. جایی که قرار است آن را نگهداری کنید، باید تهویه مناسب داشته باشد؛ همچنین دستمالی که برای تمیز کردنِ آن استفاده می کنید، باید فاقد هرگونه اسید باشد تا شکلش را از بین نبرد. مراقب باشید که این کیف ها سر راه و رفت و آمد نباشند و کسی با آن ها برخورد نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nmro2