چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 18:50
قیمت گوشت | قیمت گوشت قرمز | نوسان قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار
کد خبر: 13540

جدیدترین تغییرات قیمت گوشت قرمز در میادین | افزایش قیمت گوشت در بازار

براساس نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، گوشت قرمز گوسفندی نسبت به نرخنامه آبان ۱۶ درصد و در مقایسه با هفته اول آذر ۱۰ درصد رشد قیمت داشته است.

قیمت گوشت در بازار اعلام شد. قیمت گوشت در بازار افزایش پیدا کرد. براساس نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، گوشت قرمز گوسفندی نسبت به نرخنامه آبان ۱۶ درصد و در مقایسه با هفته اول آذر ۱۰ درصد رشد قیمت داشته است. جدیدترین تغییرات قیمت گوشت قرمز در میادین را در ادامه بخوانید. 

جدیدترین تغییرات قیمت گوشت قرمز در میادین 

شاهپور علایی‌مقدم با اشاره به التهابات بازار گوشت قرمز گفت: زمانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی بود، جو کیلویی ۲۲۰۰ تومان بود، با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها جلوی فساد گرفته شد. در حال حاضر نرخ دلار، در میانگین جهانی بالا رفته و در کشور ما هم ارز دولتی برای تأمین و تدارک کالاها ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی افزود: برای نیاز دام و طیور ۱۶ میلیون تن نهاده وارد می‌کنیم که نیاز به ارز دارد، وقتی ارز جهش پیدا می‌کند، به تبع میانگین آن هم در داخل و خارج افزایش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کنترل قیمت گوشت در یک هفته گذشته گفت: در میدان بهمن تهران لاشه گوشت با قیمت ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

علایی‌مقدم با اشاره به واردات گوشت گرم بیان کرد: گوشت مخلوط گوسفندی با قیمت ۲۲۰ هزار تومان، گوشت چرخ کرده گوساله ۱۷۰ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله ۱۹۲ هزار تومان، ران و سردست ۲۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و این واردات تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای تأمین کالاهای اساسی شب عید از جمله روغن، شکر، مرغ، تخم‌مرغ و گوشت، پرتقال و سیب هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pqa62