شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/24 10:31
تست هوش |تست هوش تصویری
کد خبر: 14353

تست هوش| مرد پنهان در تصویر را پیدا کنید| تنها افراد باهوش می توانند مرد پنهان تصویر را پیدا کنند!

تنها افراد باهوش می توانند مرد پنهان تصویر را پیدا کنند!ذ

به گزارش ستاره پارسی: آشنایی با انواع مختلف تست هوش تصویری و پاسخ دادن به آنها یکی از سرگرمی های جالب و قابل توجه است. بر این اساس سعی نمودیم مجموعه ای از جدیدترین و متنوع ترین تست هوش تصویری با موضوعات مختلف را در این سایت گردآوری نماییم که نمونه ای از آنها تست هوش زیر می باشد که باید تصاویر را به دقت تماشا کنید و تفاوت آنها را بیابید.

 

تست هوش امروز تصویری از دهه ۱۸۸۰ میلادی است. این تصویر به طور گسترده در رسانه های اجتماعی دست به دست می گردد. تصویر از سگی است که چهره مردی را در خود نیز پنهان کرده است. بسیاری گزارش دادند که این معما بسیار دشوار است و موفق نشدند آن را حل نمایند. شما چطور، آیا قادر به حل این معما هستید؟

 

«وقتی صحبت از توهمات نوری می شود، به نظر می رسد اینترنت نیز کم می آورد». گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می گردد، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن ها باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند.

 

جدا از جنبه سرگرمی آن ها، این توهمات در عرصه های مختلفی از بهبود مهارت های بینایی و ذهن گرفته تا حوزه های از روانکاوی نیز کاربرد دارند. به هر حال، بیایید شروع کنیم!

 

در انتهای این مطلب پاسخ این تست هو نیز آمده است

 

معمای تصویری هوش

 

تست هوش

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گمان می کنیم موفق نشدید. اگر چنین است، با دقت به گوش های سگ نگاه کنید. آیا متوجه چیزی می شوید؟ چیزی شبیه کلاه یک مرد.

 

اگر تصویر را بچرخانید، می توانید چهره مرد را ببینید.

 

تست هوش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ay6by