یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 09:56
کریستین رونالدو | رونالدو | جورجیا
کد خبر: 13396

حقایق باورنکردنی از نامزد رونالدو | حقیقتی که درباره جورجینا، نامزد کریس رونالدو نمیدانید

ستاره ی بی نظیر دنیای فوتبال، سالها پیش در یکی از مراسم معروف با دختر جوانی دیدار کرد که خیلی زود کریس را به خود علاقه مند ساخت و بخشی از زندگی وی شد.

به گزراش ستاره پارسی: احتمالاً بسیاری از شما نام جورجیا رودریگز را شنیده اید، کسی که دل کریستین رونالدو را برد و مدت زمان زیادی است که با کریستین رونالدو زندگی می کند اما شاید کنجکاو باشید که چیز هایی در مورد زندگی شخصی جورجیا بدانید. به همین دلیل ما هم دوست داریم در این قسمت در مورد این همسر کریستین رونالدو، مادر و مدل معروف با شما صحبت کنیم و رازهایی در مورد او بگوییم که شاید شما از آنها بی اطلاعید.

 

دختر یک قاچاقچی که دل کریس رونالدو را برد

بله درست متوجه شدید، پدر نامزد فعلی کریس رونالدو یک سابقه دار مواد مخدر است. او سن زیادی داشت و بعد از 40 سالگی خداوند جورجیا را به او داد. اکنون تقریبا 71 سال سن دارد که 10 سال از آن را در زندان بود زیرا قاچاق مواد کرده و به دلیل خرید و فروش کوکائین بازداشت شده بود.

 

اهل اسپانیا

جورجیا اهل اسپانیا است و در آنجا متولد شده است. او در یکی از نواحی کوچک اسپانیا به نام جاکا زندگی می کرد و از طرف مادری، اسپانیایی است اما پدرش آرژانتینی است. او در واقع دو رگه اسپانیایی و آرژانتینی محسوب می شود.

 

رونالدو و همسرش

 

با استعداد

او یک مدل سرشناس است که پیش از فعالیت در عرصه مدلینگ، مشغول به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی بود. البته مشخص نیست که جورجینا تحصیلات خود را در کدام دانشگاه سپری کرده اما مدتی در انگلستان بود و در آنجا مشغول تحصیل بود.

 

عشق در نگاه اول

جالب است بدانید که او گفته است از همان روز اولی که رونالدو را دیده است، عشقش را در نگاه اول پیدا کرده و به شدت عاشق او شده است. به همین دلیل به عشق در نگاه اول به شدت اعتقاد دارد. البته نمی دانیم که آیا این موضوع در مورد خود رونالدو هم صدق می کند یا خیر.

 

رونالدو و همسرش

 

ملاقات در گوچی

از آنجایی که جورجیا یک مدل است، به همین دلیل در کمپانی گوچی زیاد رفت و آمد می کرد تا اینکه در آنجا بلاخره این ابر قهرمان را ملاقات کرد. از آنجا احساس کرد که عاشق شده است اما آنها تا چند روز یک دیگر را ملاقات نکردند تا اینکه دوباره در یکی از مراسم برند گوچی با یکدیگر آشنا شدند، با هم صحبت کردند و تقریباً احساس کردند که عاشق هم هستند.

 

بچه دار شدن

این دو نفر بعد از اینکه رابطه خود را رسمی کردند، تصمیم گرفتند که سریعاً بچه دار شوند و بچه آن ها در پاریس به دنیا آمد. دقیقاً یک سال بعد از ازدواجشان، صاحب یک فرزند شدند و نام آن را آلانا گذاشتند که چهارمین بچه رونالدو و اولین بچه جورجیا است.

 

رونالدو و همسرش

 

صمیمیت زیاد با بچه ها

جورجیا یک مادر واقعی است و برای بچه ها به خوبی مادرانگی می کند. او از پسران رونالدو هم به خوبی محافظت می کند و شبیه مادر خودشان آن ها را بزرگ می کند و زمان زیادی را در کنار شان سپری می کند و می توان گفت که یک مادر به تمام معنا است.

 

توجه به زندگی خصوصی

جورجیا شاید عکس های خانوادگی را در صفحه اینستاگرامش یا شبکه های اجتماعی دیگر پست کند اما به شدت زندگی اش را خصوصی نگه می دارد و هرگز در مورد خانواده زیاد صحبت نمی کند و سعی می کند همیشه مسائل بین خود و رونالدو و فرزندانشان را در خصوصی ترین حالت ممکن نگه دارد و جزئیات زندگی را برای کسی بازگو نکند. او عقیده دارد که این گونه مدیریت بهتری خواهد داشت که همین یکی از دلایل بود که کریس رونالدوی ستاره را عاشق جورجینا کرد.

 

رونالدو و همسرش

 

عاشق ورزش

جورجیا یک زن با نشاط است که به خود و فرزندان و خانواده عشق می ورزد و از ورزش کردن به شدت لذت می برد. او و رونالدو به طور منظم با یکدیگر ورزش می کنند و در کنار هم زندگی خوبی را می سازند و سعی می کنند در کنار هم سالم بمانند و دنیای اطراف خود را به محیط شادتری برای زندگی تبدیل کنند.

 

بیوگرافی کوتاه جورجینا رودریگز

جورجینا یک مدلینگ دورگه اسپانیایی آرژانتینی است که در تاریخ 27 ژانویه 1994 در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین متولد شد. نام پدرش "جورج" و نام مادرش "آنا" است و خواهری به نام " ایوانا" دارد که او هم مثل جورجینا، یکی از چهره های معروف در اینستاگرام است.

جورجینا در اواخر سال 2016 با کریس رونالدو، ستاره ی دنیای فوتبال ملاقات کرد و مدت کوتاهی بعد از این ملاقات، وارد زندگی کریس شد و در حال حاضر مادر یکی از فرزندان این فوتبالیست معروف است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45njd4