جمعه 18 اسفند 1402 - 08 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 10:22
فیلم Avatar 3
کد خبر: 13397

بازی نوه چارلی چاپلین در نقش منفی فیلم Avatar 3 جیمز کامرون

به‌تازگی تهیه‌کننده فیلم Avatar: The Way of Water اطلاعاتی در مورد شخصیت منفی فیلم Avatar 3 و بازیگر آن به اشتراک گذاشته است.

به گزارش ستاره پارسی: فیلم Avatar: The Way of Water چهارمین فیلم پر فروش تاریخ سینما است که پس از هفت هفته بالاخره از رتبه اول گیشه آمریکای شمالی توسط فیلم Knock At The Cabin به پایین کشیده شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی جدیدی از فیلم آواتار ۳ منتشر شده است. جان لاندو، تهیه‌کننده مجموعه فیلم Avatar در مصاحبه با مجله امپایر تایید کرد که اونا چاپلین، نوه چارلی چاپلین قرار است نقش شرور و منفی فیلم Avatar 3 را بازی کند که درواقع شخصیت او از یک نژاد متفاوت از ناوی در سیاره پاندورا است.

 

همان‌طور که جیمز کامرون، کارگردان مجموعه فیلم آواتار وعده داده بود، در فیلم Avatar 3 قرار است شاهد معرفی نژاد دیگری از ناوی باشیم. اونا چاپلین که نقش تالیسا مگیر را در سریال Game of Thrones بازی کرده بود و سابقه بازی در فیلم Quantum of Solace، سریال شرلوک، سریال Black Mirror و سریال Taboo را دارد، قرار است نقش وارانگ، رهبر قبیله Ash People را بازی کند که شخصیتی شرور در فیلم خواهد بود.

لاندو در مورد این شخصیت در این مصاحبه گفت: «انسان‌های خوب و بد همه‌جا وجود دارد. این در مورد ناوی‌ها هم صدق می‌کند. اغلب اوقات مردم خود را مثل یک آدم بد نمی‌بینند. علت اصلی که چگونه آن‌ها به چیزی بد تبدیل می‌شوند چیست؟ شاید عوامل دیگری در آن‌جا وجود داشته باشد که ما از آن بی‌اطلاعیم.»

 

بازی نوه چارلی چاپلین در Avatar 3

 

لاندو همچنین در این مصاحبه اطلاعاتی از فیلم Avatar 4 به اشتراک گذاشت که او تایید کرد فیلم آواتار ۴ دارای یک جهش زمانی خواهد بود که به اتفاقات فیلم Avatar 5 منتهی خواهد شد. جایی‌که تا حدودی اتفاقات فیلم قرار است روی زمین رخ دهد. لاندو در مورد اینکه بازگشت به زمین در این فیلم چگونه خواهد بود گفت که جمعیت بیش‌ازحد افزایش پیدا کرده است و منابع طبیعی بسیار کاهش یافته و زندگی بسیار سخت‌تر شده است.

 

او اضافه کرد: «اما نمی‌خواهیم تصویر تیره و تاریکی برای اینکه جهان به چه سمتی می‌رود، ترسیم کنیم. فیلم‌ها همچنین حاوی ایده‌ای هستند که ما می‌توانیم این مسیر را تغییر دهیم.»

 

فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.

 

/منبع: زومجی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36pwj4