سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 11:39
رونالدو | همسران رونالدو
کد خبر: 13400

رونالدو جا پای ناصرالدنشاه گذاشت! | نامزدهای رونالدوچه کسانی بودند؟ | همه نامزدهای رونالدو؛ از کیم کارداشیان تا جورجینا

اگر مایلید در مورد نامزد رونالدو بیشتر بدانید، بهتر است با رقبای قبلی جورجینا رودریگز که اتفاقا چهره های پرحاشیه ای هم بودند، آشنا شوید.

به گزارش ستاره پارسی: کریستیانو رونالدو ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس که با پیوستن به تیم النصر عربستان در صدر اخبار این روزها قرار گرفته است، زندگی شخصی و عاشقانه پیچیده و جنجالی داشته که برای بسیاری از کاربران جالب است. جورجینا رودریگرز، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو که از سال 2016 با ستاره فوتبال پرتغال در ارتباط است، تنها معشوقه و نامزد رونالدو نیست بلکه مهاجم تیم النصر در زندگی خود و قبل از نامزدی با جورجینا با چهره های مشهور و غیر مشهوری نیز ارتباط عاشقانه داشته که همگی آنها به جدایی ختم شده است. در ادامه این بخش به معرفی چهره هایی می پردازیم که با کریستیانو رونالدو ارتباطی صمیمی و عاشقانه داشته اند.

 

رونالدو و همسرانش

 

نریدا گالاردو

نریدا گالاردو، مدل اسپانیایی و نامزد سابق رونالدو است که به مصاحبه های جنجالی علیه این ستاره پرتغالی شهرت دارد، او در تازه ترین مصاحبه اش جورجینا را مورد انتقاد قرار داده و عنوان نموده است که جورجینا رودریگرز با جراحی های زیبایی خود را شبیه کیم کارداشیان یکی از مشهورترین سلبریتی‌های آمریکایی نموده است. نریدا گالاردو، در سال 2008 مدتی با کریستیانو رونالدو در ارتباط بوده است.

 

مرچه رومرو

مرچه رومرو مدل پرتغالی و مجری تلویزیون در دوران شکوه رونالدو در اولدترافورد با او در ارتباط بود، این ارتباط تقریبا یک سال بین سال‌های 2005 تا 2006 ادامه داشت اما به دلیل دوری مرچه از کریستیانو و اقامت او در کشور پرتغال این رابطه به جدایی ختم شد.

 

رونالدو و همسرانش

 

جوردانا ژاردل

جوردانا ژاردل مدل برزیلی و خواهر ماریو ژاردل، هم تیمی کریستیانو در اسپورتینگ لیسبون اولین زنی بود که رونالدو با او رابطه عاشقانه داشت و اولین شریک جدی مهاجم پرتغالی بود، جوردانا و رونالدو در سال 2003 با یکدیگر رابطه برقرار کردند اما رابطه آنها پایدار نبود.

 

دزیره کوردرو

دزیره کوردرو نیز یکی از نامزدهای سابق رونالدو محسوب می شود، این بانوی مدلینگ که در سال 2014 دوشیزه اسپانیا شد، زمانی که تنها 23 سال داشت با ستاره پرتغالی آشنا و در سال 2016 با او در رابطه بود اما این رابطه چندان پایدار نبود و به جدایی ختم شد چرا که به گفته کریس دزیره تنها عاشق شهرت بود.

 

رونالدو و همسرانش

 

لوسیا ویلون

در سال 2015 عکس هایی از رونالدو و لوسیا ویلون، مجری معروف تلویزیون اسپانیایی پخش شد که نامزدی این دو چهره مشهور را بر سر زبان ها انداخت اما خانواده رونالدو ارتباط این دو را تکذیب نمودند و لوسیا پس از مدتی با چیچاریتوهم تیمی کریس ازدواج کرد.

 

رونالدو و همسرانش

 

ایرینا شایک

ایرینا شایک مدل و بازیگر روسی در سال 2010 وقتی 24 ساله بود با کریستین رونالدو 25 ساله وارد رابطه عاشقانه ای شد اما 5 سال بعد در ژانویه سال 2015 این رابطه به جدایی ختم شد، خانم شایک بعد از 4 ماه جدایی از رونالدو با بردلی کوپر بازیگر مشهور آمریکایی زندگی مشترک خود را آغاز کرد، این زوج دارای یک دختر هستند.

 

رونالدو و همسرانش

 

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان بازیگر و سلبریتی مشهور آمریکایی و معروف ترین عضو خانواده کارداشیان ها که صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد، قبل از ازدواجش با کانیه وست، مدتی با رونالدو در سال 2010 ارتباط بود اما این رابطه پایدار نبود و تنها 72 ساعت به طول انجامید و آن دو چند روز را با هم در مادرید گذراندند.

 

رونالدو و همسرانش

 

لوئانا بلتی

لوئانا بلتی طراح لباس و خواهر، دوست و هم تیمی رونالدو، جولیانو بلتی بازیکن برزیلی بارسلونا و چلسی بود که در سال 2009 با کریستیانو ارتباط عاشقانه داشت اما کریس نتوانست رابطه اش را با لوئانا حفظ کرده و این رابطه نیز چندان پایدار نبود.

 

پاریس هیلتون

پاریس ویتنی هیلتون بازیگر، خواننده و مدل مشهور آمریکایی، وارث امپراتوری چهار میلیارد دلاری هتلهای مجلل هیلتون است که در تابستان سال 2009 در کالیفرنیا با رونالدو آشنا شد اما این آشنایی تنها مدتی به طول انجامید و پس از پایان یافتن تعطیلات رونالدو در کالیفرنیا به فراموشی سپرده شد. پاریس هیلتون پس از 4 بار نامزدی به تازگی با کارتر ریوم کارآفرین و نویسنده 40 ساله ازدواج کرده است.

 

رونالدو و همسرانش

 

بیپاشا باسو

بیپاشا باسو سینگ گروور مدل و بازیگر هندی که سال های 2005 و 2007 از سوی مجله Eastern Eye انگلیس به عنوان زیباترین زن آسیا شناخته شد، در سال 2007 و در مراسم اهدای جوایز در لیسبون با کریستیانو رونالدو آشنا شد اما این رابطه عاشقانه به نتیجه نرسید.

 

رونالدو و همسرانش

 

جما اتکینسون

جما اتکینسون مدل و بازیگر بریتانیایی حدود چهارماه در سال 2007، پس از شهرت کریستیانو رونالدو با او ارتباط عاشقانه داشت و این رابطه کوتاه فرجامی به جز جدایی نداشت، اتکینسون پس از مدتی با گورکا مارکس ازدواج کرد و یک فرزند دارد

 

رونالدو و همسرانش

 

ایموگن توماس

ایموگن توماس مدل مشهور و دختر شایسته کشور ولز که مجری تلویزیون نیز می باشد، یک بار در سال 2006 هنگام حضور رونالو در منچستر و بار دوم در سال 2011 هنگام حضور این بازیکن در رئال با او در ارتباط بود، ارتباطی که هر دو بار نیز به جدایی ختم شد.

 

رونالدو و همسرانش

 

ایموگن توماس

ایموگن توماس مدل مشهور و دختر شایسته کشور ولز که مجری تلویزیون نیز می باشد، یک بار در سال 2006 هنگام حضور رونالو در منچستر و بار دوم در سال 2011 هنگام حضور این بازیکن در رئال با او در ارتباط بود، ارتباطی که هر دو بار نیز به جدایی ختم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45njo4