پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/20 05:46
مد | دکوراسیون مد سال |رنگ دکوراسیون ترند
کد خبر: 13453

به لوازم آشپزخونه مشکی چه رنگ کابینتی میاد؟ | بهترین رنگ کابینت برای لوازم آشپزخانه مشکی

وسایل آشپزخانه مشکی بسیار مد شده اند اما خانم ها هنگام انتخاب این وسایل نگران رنگ کابینت آشپزخانه هستند. ایده های جالب به انتخاب رنگ کابینت کمک بسزایی میکند.

ببهگزارش ستاره پارسی:  آیا شما هم می خواهید که آشپزخانه جدیدی داشته باشید؟ آیا لوازم آشپزخانه شما به رنگ مشکی استیل ضدزنگ هستند؟ در چنین حالتی احتمالاً نمی دانید چه رنگی را برای کابینت های تان انتخاب کنید. در این قسمت از دنیای مد نمناک با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چه رنگی متناسب با لوازم خانگی تان می باشند‌.

 

استفاده از رنگ های گرمِ اصلی

رنگ های اصلی مانند آبی و سبز معمولاً با لوازم مشکی آشپزخانه جور در می آیند. از طرفی هم اگر بخواهید کل کابینت را سفید کنید؛ یعنی روی مد عمل نکرده اید. در چنین حالتی شما به رنگ‌ های گرم نیاز دارید که خالص باشد و فضای خانه را زیباتر کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه

 

قهوه‌ای

بسیاری از متخصصان و طراحان داخلی می گویند که اگر می خواهید لوازم مشکی استیل ضد زنگ بگیرید، بهتر است رنگ قهوه ای را برای کابینت هایتان انتخاب کنید که یک فضای کلاسیک به آشپزخانه شما می دهد.

 

دودی

رنگ دودی شبیه به رنگ مشکی است و یک تناژ ملایم تر نسبت به مشکی محسوب می‌ شود که می‌ توانید آن را کنار لوازم خانگی مشکی تان برای کابینت ها استفاده کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه

 

آبی یا خاکستری

طراحان مد بر این عقیده هستند که ترکیب رنگ آبی و خاکستری روی کابینت ها برای آشپزخانه ها مناسب است و یک ترکیب فوق العاده را ایجاد می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ajpg2