چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 04:30
پردیس احمدیه | ساحل پوست شیر | پوست شیر
کد خبر: 13513

عکس خاص ساحل سریال پوست شیر و نوشته ای خاص تر

پردیس احمدیه، بازیگر نقش ساحل سریال پوست شیر است که در چند قسمت اخیر، به شکل باورنکردنی به جمع بازیگران پوست شیر بازگشته.

 

به گزارش ستاره پارسی: پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل پوست شیر همزمان با پخش قسمت پایانی فصل دوم سریال پوست شیر، استوری را منتشر نمود که در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد.

چهارشنبه 19 بهمن قسمت پایانی فصل دوم سریال پوست شیر از پلتفرم فیلم نت به نمایش درآمد. پردیس احمدیه ساحل سریال پوست شیر همزمان با پخش قسمت آخر این سریال تیزر آن را در صفحه اینستاگرام خود استوری نمود. در خلاصه داستان قسمت 16 سریال پوست شیر نوشته شده است:واسه پیدا کردنت کل شهر رو زیرورو می کنم…

 

پوست شیر

 

اوج هیجان در لحظات تعقیب صمد سریال پوست شیر

در قسمت هشتم فصل دوم پوست شیر تعقیب و گریزی فوق‌العاده جذاب و مهیج بین سرگرد مشکات و صمد شکل می گیرد، در این تعقیب و گریز چشم سرگرد مشکات آسیب می‌بیند و بعد از اصابت گلوله به لاستیک خودرو صمد، نیروهای او دستگیر شده اما صمد می گریزد، نعیم نیز از صندوق عقب ماشین فرار کرده و به دنبال صمد می رود و....

در قسمت آخر فصل دوم پوست شیر باز هم رباینده اصلی ساحل مشخص نمی شود و چهره او ناشناخته می ماند، با رونمایی نشدن از چهره رباینده ساحل ذهن بسیاری از کاربران درگیر این موضوع شده و بسیاری گمان می کنند، صدرا در ربایش ساحل نقش داشته و برخی دیگر رضا پروانه و برخی نا پدری ساحل را مقصر اصلی داستان می‌دانند. نظر شما درباره رباینده اصلی ساحل پوست شیر چیست؟

 

پوست شیر

پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل سریال پوست شیر

 

پردیس احمدیه، بازیگر نقش ساحل در سریال پوست شیر

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 8 تیر 1371 در تهران است. پدرش را سالها پیش از دست داده و مادرش نقاشی و معرق کاری می کند و تنها یک خواهر دارد، پردیس احمدیه مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

او در آثاری چون پوست شیر، نوبت لیلی، خانه دختر، لاک قرمز، لامینور، مجبوریم، خفگی، یادآوری، مقلد شیطان، پروانه ها، کلاس هنرپیشگی، دلم می خواد و...بازی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mka82