سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/22 04:46
قتل | قتل همسر
کد خبر: 13514

اعتراف مرد عصبانی به قتل همسر گمشده‌اش در غرب تهران

زن تهرانی توسط همسر عصبانی خود به قتل رسید.

به گزارش ستاره پارسی: بهمن ماه امسال زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: با خواهرم مدام در تماس بودم اما ناگهان تلفن همراهش خاموش و ناپدید شد دلیل این موضوع را از همسرش پرسیدم اما نتیجه‌ای نگرفتم.

پس از اظهارت این زن جوان و تشکیل پرونده، با دستور بازپرس جنایی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی برای پیدا کردن زن گمشده وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، زن گمشده با خودروی 206 خود از خانه‌اش به مقصد نامعلومی حرکت کرده و از آنجا به بعد ناپدید شده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد، زن گمشده قصد دارد از همسرش طلاق بگیرد و قرار بوده به‌زودی همسرش را ملاقات کند.

با توجه به قوت گرفتن فرضیه وقوع جنایت در این پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی رسیدگی به این موضوع را دستور کار خود قرار دادند و در نخستین گام با اقدامات فنی و مخابراتی متوجه شدند، زن گمشده روز حادثه با همسرش در وردآورد قرار داشته و ناگهان تلفن همراهش خاموش شده است. 

کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در گام بعدی دوربین‌های مداربسته محل ملاقات زن گمشده و همسرش را هدف بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه تردد آنها را با خودروی 206 مشاهده کردند که همین موضوع شک تیم جنایی را بر انگیخت.

بدین ترتیب تنها متهم پرونده بازداشت شد و هدف تحقیقات قرار گرفت که در جریان بازجویی‌ها اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد اما پس مشاهده شواهد و مدارک موجود راز جنایت هولناکی را در اداره دهم پلیس آگاهی فاش کرد.

متهم در جریان تحقیقات ادعا کرد: تمام اموالم را به نام همسرم زده بودم اما او قصد داشت تا از من طلاق بگیرد که در پروسه طلاق گرفتن با یکدیگر به صورت لفظی مشاجره داشتیم.

مرد میانسال ادامه داد: به‌همین خاطر با همسرم قرار گذاشتم و با خودروی او در به سمت وردآورد رفتیم که در ماشین با یکدیگر ابتدا بحث کردیم و سپس درگیر شدیم که در جریان این دعوا همسرم یک چاقو از کیف خود به بیرون آورد؛ در ادامه درگیری که در ماشین رخ داد همسرم را هدف ضربات مهلک چاقو قرار دادم و جسد را با خودروی خود به ملارد بردم و رها کردم.

پس از اعتراف متهم پلیس ملارد به همراه تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی راهی محل مورد نظر شدند و جسد زن میانسال را کشف کردند اما موفق به پیدا کردن خودروی 206 نشدند.

با دستور محمدرضا صاحب‌‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول جهت معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

/منیع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nmbr2