یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/23 08:31
یارانه
کد خبر: 13551

چه کسانی یارانه معیشتی عید را دریافت می کنند؟ | مبلغ یارانه معیشتی به مناسبت عید سه برابر شد؟

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همزمان با سال نو میلادی از واریز معادل یک ماه مستمری به عنوان عیدی به حساب مددجویان مسیحی سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش ستاره پارسی: یارانه معیشتی همانند دوره های قبل پرداخت شد. یارانه معیشتی برای هر نفر 55 هزارتومان پرداخت می شود. آخرین اخبار از یارانه معیشتی در سال جدید را با هم می خوانیم.

علیرضا انجلاسی در این باره گفت: به مناسبت سال نو میلادی برای خانوارهای یک نفره ۵۴۶ هزار تومان، خانوارهای دونفره ۷۸۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره یک میلیون و ۹۲ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و خانوارهای پنج نفر و بیشتر یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت شد.

وی پیش از این از واریز مستمری آذرماه مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: در راستای اجرای بند ۵ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مستمری آذر ماه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور به حساب‌ آنها واریز شد.

آنجلاسی افزود: براین اساس مستمری خانوار یک نفره ۵۴۶ هزار تومان، مستمری خانوار ۲ نفره ۷۸۰ هزار تومان و مستمری خانوار سه نفره یک میلیون و ۹۲ هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: همچنین مستمری خانوار چهار نفره یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و مستمری خانوار پنج نفره و بیشتر یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان است.

پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. اما شب گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت نقدی یارانه معیشتی ادامه پیدا می‌کند.

 

/منبع مه شو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48wxn4