پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 08:07
هواشناسی | پیش بینی هواشناسی
کد خبر: 13568

هشدار هواشناسی برای این استان ها | این استان ها را یخبندان فرا میگیرد!

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بیشینه و کمینه دما طی روز جاری در پایتخت ۶ و ۳ درجه زیر صفر خواهد بود.

به گزارش ستاره پارسی: سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف گاهی وزش باد شدید در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال‌شرق خوزستان، جنوب لرستان، شمال‌غرب فارس، غرب و جنوب اصفهان پپش‌بینی می‌شود.

همچنین بارش باران در بخش‌هایی از دامنه جنوبی البرز، شرق و شمال‌شرق کشور، سواحل خزر، خوزستان، شمال بوشهر و مرکز کشور خواهیم داشت.

آسمان تهران ابری به تدریج بعدازظهر کاهش ابر و سپس کاهش محسوس دما و یخبندان پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما در پایتخت ۶ و ۳ درجه زیر صفر خواهد بود.

همچنین چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات غربی اصفهان، ارتفاعات شرقی لرستان، ارتفاعات شرقی خوزستان طی روز سه‌شنبه بارش برف سنگینی را تجربه خواهند کرد.

این بارش‌ها در زاگرس مرکزی به‌ویژه چهارمحال و بختیاری می‌تواند خطرات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. برف‌های شدید روزهای آینده در کنار برف‌های روزهای گذشته ممکن است آسیب‌های زیادی را به دنبال داشته باشد. امکان دارد مسیرهای بسیاری از شدت بارش برف مسدود شوند بنابراین مردم در این روزها اکیداً از سفر و صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

 

/منبع: خبرگزاری مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3weax3