پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/24 09:31
معرفی فیلم | بهترین فیلم های پدرو پاسکال | پدرو پاسکال
کد خبر: 13573

این فیلم ها از پدور پسکال را از دست ندهید | معرفی بهترین فیلم ها و سریال های پدرو پاسکال

در این مقاله به معرفی بهترین نقش‌آفرینی‌های پدرو پاسکال بازیگر نقش جوئل میلر در سریال The Last of Us خواهیم پرداخت.

به گزارش ستاره پارسی: در هفته‌های گذشته هرجا که حرف از سینما و تلویزیون می‌شود بدون شک سریال The Last of Us یکی از داغ‌ترین بحث‌ها به‌شمار می‌رود که با اقتباس از یک بازی ویدیوییِ ساختارشکن با همین نام از شبکه HBO هرهفته روی آنتن می‌رود و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به‌دست آورده است. سریالی که یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت و موفقیت آن نقش‌آفرینی فوق‌العاده بازیگرانش از جمله پدرو پاسکال تلقی می‌شود و به‌همین‌دلیل این بازیگر محبوب در روزهای اخیر در مرکز توجه بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون تبدیل قرار گرفته است.

خوزه پدرو بالماسدا پاسکال که باور کنید هیچ‌جا او را با این اسم صدا نمی‌زنند، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۷۵ (۱۳ فروردین ۱۳۵۴) در شهر سنتیاگو در کشور شیلی متولد شد و در سال ۱۹۹۶ و زمانی‌که ۲۱ سال سن داشت حرفه بازیگری خودش را به‌طور رسمی آغاز کرد. نخستین تجربه‌های مهم بازیگری او مربوط می‌شود به حضورش در سریال Good vs. Evil، سریال Undressed و سریال Downtown که در سال ۱۹۹۹ در هر سه آن‌ها در تنها یک قسمت به نقش‌آفرینی پرداخت و در همان سال ۱۹۹۹ در یکی از قسمت‌های سریال محبوب Buffy the Vampire Slayer نیز نقش‌آفرینی کرد که باعث شد توجه بسیاری به استعداد بسیار بالای او جلب شود.

در آغاز قرن جدید او در سریال‌های زیادی در یکی دو قسمت از آن‌ها به ایفای نقش پرداخت که درمیان آن‌ها می‌توان به مجموعه Law & Order و سریال Without a Trace اشاره کرد که در آن‌ها نیز حضوری کوتاه داشت. تجربه‌های سینمایی پدرو پاسکال به‌هیچ‌وجه مانند حضورش در تلویزیون موفقیت‌آمیز نبودند و در فیلم‌هایی مانند The Adjustment Bureau و Bloodsucking Bastards حضوری نسبتا کوتاه. نخستین تجربه نسبتا موفق سینمایی او مربوط می‌شود به حضورش در فیلم The Great Wall که در سال ۲۰۱۶ روی پرده سینماها رفت.

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا نگاهی داشته باشیم به مهم‌ترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که پدرو پاسکال در آن‌ها هنرنمایی کرده است. توجه داشته باشید که این بازیگر محبوب در سریال‌های زیادی نقش‌های کوتاهی را بازی کرده که از بررسی این آثار چشم‌پوشی کرده‌ایم و بیشتر به آثاری پرداخته‌ایم که پدرو پاسکال نقش پررنگ‌تری در آن‌ها داشته است تا اگر از طرفداران او هستید و دوست دارید سایر نقش‌آفرینی‌های او را هم تماشا کنید، با فیلم و سریال‌های بیشتری با حضور او آشنا شوید. پس این شما و این بهترین فیلم و سریال های پدرو پاسکال، بازیگر نقش جوئل میلر در سریال آخرین بازمانده از ما.

بهترین سریال های پدرو پاسکال

 

پدرو پاسکال

 

۷- سریال گریس لند

سریال Graceland

سازنده: جف ایستین

بازیگران: دنیل سانجاتا، آرون تویت، ونسا فرلیتو، پدرو پاسکال

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۱۳ میلادی

میانگین امتیازات Graceland در IMDB: ۷.۶ از ۱۰

داستان سریال گریس‌لند روایت‌گر خانه‌ای در کالیفرنیای جنوبی است که در آن مامورانی مخفی از دپارتمان‌های مختلف در آن جمع شده‌اند؛ مامورانی از سازمان سیا و مبارزه با مواد مخدر و حتی سازمان امنیت ملی. دراین‌میان یک مامور تازه‌کار سازمان FBI که به‌تازگی فعالیت خودش را در این سازمان آغاز کرده برای شروع مأموریت‌های مهم بعدی به این خانه فرستاده می‌شود تا بتواند تحت پوشش یک مامور مخفی مأموریت‌های محول‌شده به خودش را انجام دهد و سریال نیز مسیر این شخصیت را به‌تصویر می‌کشد.

سریال Graceland در سال ۲۰۱۳ از شبکه USA Network روی آنتن رفت و پس از پخش ۳۸ قسمت از آن در قالب ۳ فصل در سال ۲۰۱۵ به پایان خود رسید. پدرو پاسکال در این سریال وظیفه نقش‌آفرینی در نقش شخصیتی به نام خوآن بادیلو را برعهده دارد و همچنین در ۱۰ قسمت می‌توانیم او را در این نقش تماشا کنیم.

 

پدرو پاسکال

 

۶- سریال روانکاو

سریال The Mentalist

سازنده:‌ برونو هلر

بازیگران: سایمون بیکر، رابین تونی، تیم کانگ، پدرو پاسکال

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۰۸ میلادی

میانگین امتیازات The Mentalist در IMDB: ۸.۱ از ۱۰

سریال The Mentalist که در کشور خودمان نیز طرفداران زیادی دارد، پس از پخش ۱۵۱ قسمت در قالب ۷ فصل پایان یافت و در این ۱۵۱ قسمت تنها در ۷ قسمت از آن شاهد هنرنمایی پدرو پاسکال بودیم که در نقش شخصیت مارکوس پایک به ایفای نقش پرداخته است تا این سریال هم دقیقا مانند چند سریال دیگر یکی از سریال‌های بلند ولی با حضور کم‌رنگ پدرو پاسکال به‌شمار رود.

بااین‌حال سریال منتالیست به‌خاطر داستان جذاب و گیرای خودش و همچنین نقش‌آفرینی خوب بازیگرانش محبوبیت زیادی درمیان علاقه‌مندان سریال‌هال پلیسی دارد. سریالی که روایت‌گر داستان یک روان‌کاو کاربلد به نام پاتریک جین است که به‌عنوان مشاور با اداره تحقیقات کالیفرنیا همکاری می‌کند و پس از آن در FBI استخدام می‌شود تا از مهارت‌های روان‌کاوی خودش به‌عنوان مشاور در این سازمان‌های مهم استفاده کند.

 

پدرو پاسکال

 

۵- سریال همسر خوب

سریال The Good Wife

سازنده: رابرت کینگ، میشل کینگ

بازیگران: جولیانا مارگولیس،‌ مت زاچری، آرچی پنجابی، پدرو پاسکال

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۰۹ میلادی

میانگین امتیازات The Good Wife در IMDB: ۸.۴ از ۱۰

مقاله آثار پدرو پاسکال را با سریال‌هایی شروع می‌کنیم که این بازیگر محبوب در آن‌ها نسبت با سایر سریال‌های مقاله نقش‌های نسبتا کم‌رنگ‌تری را ایفا کرده و در قسمت‌های کمی از آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است. سریال همسر خوب درباره زوجی به نام‌های آلیشیا فلوریک و پیتر فلوریک جریان دارد؛ پیتر دادستان منطقه کوک در شیکاگو به‌شمار می‌رود و در پی پرونده‌هایی مهم به رسوایی اخلاقی متهم شده است و به‌همین‌دلیل همسرش آلیشیا تصمیم می‌گیرد به شغل قبلی خودش یعنی وکالت برگردد تا بتواند از آبروی همسرش دفاع کند.

پدرو پاسکال در این سریال تلویزیونی در نقش شخصیتی به نام نیتن لندری بازی می‌کند و در ۶ قسمت از آن حضور دارد. پدرو پاسکال در همان ۶ قسمت علاوه‌بر اینکه یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار در آن بازه زمانی از داستان به‌شمار می‌رود توانست توجه بسیاری از منتقدین را به نقش‌آفرینی بسیار خوبش جلب کند.

 

پدرو پاسکال

 

۴- سریال مندلورین

سریال The Mandalorian

سازنده: جان فاورو

بازیگران: پدرو پاسکال،‌ جیانکارلو اسپوزیتو، کریس بارلت، جینا کارانو

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۱۹ میلادی

میانگین امتیازات The Mandalorian در IMDB: ۸.۷ از ۱۰

جهان جنگ ستارگان توسط جورج لوکاس خلق شد و از هر گوشه آن در هر مدیومی هر اثری که ساخته می‌شود جذاب است. نقش پدرو پاسکال به‌عنوان بازیگر نقش اصلی سریال مندلورین شباهت زیادی به نقش او در سریال The Last of Us دارد. او باید از شخصیتی به نام گروگو یا همان بیبی یودا مراقبت کند و او را به مقصد اصلی خودش برساند و در این مسیر باید با خطرات ریز و درشت و خطرناکی روبه‌رو شود؛ مسیری که به‌راحتی ما را یاد روند داستانی The Last of Us می‌اندازد.

نکته بسیار مهم و شگفت‌انگیز نقش‌آفرینی پدرو پاسکال در این سریال به این موضوع مربوط می‌شود که شخصیت مندو با بازی وی همیشه یک ماسک روی صورت خود دارد و هیچوقت چهره او به جز یک سکانس مشخص نیست. پدرو پاسکال با نقش‌آفرینی فوق‌العاده خودش از زیر ماسک می‌تواند احساسات این شخصیت را به مخاطب طوری منتقل کند که گویا مخاطب درحال تماشای حالات روحی او روی صورتش است.

 

پدرو پاسکال

 

۳- سریال نارکوها

سریال Narcos

سازنده: کارلو برنارد، کریس برنکاتو

بازیگران: پدرو پاسکال، واگنر مورا، بوید هالبروک

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۱۵ میلادی

میانگین امتیازات Narcos در IMDB: ۸.۸ از ۱۰

بلاخره به سریالی رسیدیم که پدرو پاسکال در دو فصل ابتدایی آن نقش یکی از شخصیت‌های اصلی و در فصل سوم نقش شخصیت نخست آن را ایفا کرده است. سریال نارکوها که درباره قاچاقچیان مواد مخدر جریان دارد در دو فصل نخست خود داستان زندگی پابلو اسکوبار، قاچاقچی معروف مواد مخدر کلمبیایی را به‌تصویر می‌کشد و طبق اطلاعات منتشر شده قرار است سری جدید این مجموعه نیز ساخته شود و به داستان سایر افراد بزرگ دنیای قاچاق مواد مخدر بپردازد.

پدرو پاسکال در این سریال تلویزیونی که در کشور خودمان نیز محبوبیت بسیار زیادی به‌دست آورده، در نقش شخصیت خاویر پنیا نقش آفرینی می‌کند و می‌توان درباره نقش‌آفرینی او باز هم یک جمله تکراری را بر زبان آورد که نقش‌آفرینی پاسکال با تحسین بسیاری از منتقدین و دوست‌داران سریال‌های جنایی همراه شد؛ موضوعی که پس از حضورش در سریال Game of Thrones و همین سریال سیل عظیمی از پیشنهاد‌ها تلویزیونی و سینمایی را به سمت او روانه کرد.

 

پدرو پاسکال

 

۲- سریال بازی تاج و تخت

سریال Game of Thrones

سازنده: دیوید بنیاف، دی. بی. وایس

بازیگران: نیکلای کاستر والدو، لینا هیدی، کیت هرینگتون، امیلیا کلارک

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۱۱ میلادی

میانگین امتیازات Game of Thrones در IMDB: ۹.۲ از ۱۰

حتی اگر اهل سریال‌های تلویزیونی هم نباشید به احتمال زیاد نام سریال Game of Thrones را شنیده‌اید. سریالی که به‌قدری محبوب و موفق بود که از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پروژه‌های تاریخ تلویزیون یاد می‌شود و به عقیده بسیاری از منتقدین اگر پایان‌بندی بهتری داشت می‌توانست عنوان بهترین سریال تاریخ را یدک بکشد. بااین‌حال این سریال محبوب اگر پایان بدی را تجربه کرد ولی به‌معنای واقعی کلمه به یک سکوی پرتاب بزرگ برای پدرو پاسکال تبدیل شد.

پاسکال درابتدا قرار بود در نقش اوبرین مارتل تنها در یکی دو قسمت از این سریال حضور داشته باشد ولی به‌خاطر نقش‌آفرینی هنرمندانه وی سازندگان سریال تصمیم گرفتند حضور او در این سریال را پررنگ‌تر کنند و درنهایت این شخصیت با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال در ۷ قسمت از آن حضور پیدا کرد و تحسین بسیاری از منتقدین را به خودش اختصاص داد. ایفای نقش پاسکال در این سریال بدون شک یکی از لذت‌بخش‌ترین جنبه‌های آن به‌شمار می‌رود؛‌ سریالی که درباره نکات مثبت بسیار زیادی از آن می‌توان صحبت کرد.

 

پدرو پاسکال

 

۱- سریال آخرین بازمانده از ما

سریال The Last of Us

سازنده: کریگ مازین، نیل دراکمن

بازیگران: پدرو پاسکال، بلا رمزی، آنا تورو، گابریل لونا

تاریخ شروع پخش: سال ۲۰۲۳ میلادی

میانگین امتیازات The Last of Us در IMDB: ۹.۳ از ۱۰

بازی ویدیویی The Last of Us با ساختارشکنی خودش توانست به‌عنوان یکی از بازی‌های ماندگار تاریخ نام خودش را در صنعت ویدیوگیم جاویدان کند و چه اثری از این بهتر برای یک اقتباس تلویزیونی و چه سازنده‌ای بهتر از سازنده سریال چرنوبیل و خالق بازی‌های محل اقتباس؟ سریال آخرین بازمانده از ما بلاخره توانست طلسم ساخت یک اقتباس لایو اکشن بسیار موفق از یک بازی ویدیویی را بشکند و با پروبال دادن به داستان تأثیرگذار و میخکوب‌کننده بازی، در عین وفادار بودن به آن، داستانی شگفت‌انگیز را در یک اتمسفر پساآخرالزمانی فوق‌العاده به مخاطبانش هدیه دهد.

پدرو پاسکال و بلا رمزی که هر دو در سریال Game of Thrones حضور داشتند وظیفه نقش‌آفرینی در نقش شخصیت‌های اصلی داستان یعنی جوئل میلر و الی را برعهده دارند. وظیفه‌ای که تا اینجای کار آن را با کمترین مشکل ممکن انجام داده‌اند و احتمالا همین مسیر فوق‌العاده را طی خواهند کرد. پس از استقبال بی‌نظیر از قسمت نخست این سریال، شبکه HBO خیلی سریع برای ساخت فصل دوم آن نیز چراغ سبز خودش را نشان داد تا بتوانیم داستان رادیکال بازی دوم را هم در قالب یک سریال تلویزیونی تماشا کنیم.

 

بهترین فیلم های پدرو پاسکال

 

پدرو پاسکال

 

۶- فیلم حباب

فیلم The Bubble

کارگردان: جاد اپتاو

نویسنده: جاد اپتاو

بازیگران: پدرو پاسکال، کارن گیلان، اریس اپتاو، فرد ارمیسن

تاریخ اکران: سال ۲۰۲۲ میلادی

میانگین امتیازات The Bubble در IMDB: ۴.۷ از ۱۰

احتمالا اگر نقش‌آفرینی‌های پدرو پاسکال در سریال The Last of Us و سریال Game of thrones را دیده باشید سخت می‌توانید او را در یک فیلم کاملا کمدی تجسم کنید. فیلم حباب دقیقا این انتخاب را به شما می‌دهد که اگر از طرفداران فیلم‌های کمدی هستید و دوست دارید فیلم‌های متفاوت‌تری از پدرو پاسکال ببینید، این امکان را داشته باشید.

پدرو پاسکال در این فیلم سینمایی نقش شخصیتی به نام دیتر براوو را ایفا می‌کند که در روند داستانی فیلم یک بازیگر باتجربه به‌شمار می‌رود و قرار است در یک فیلم سینمایی نقش فرد شرور آن داستان را بازی کند. در مجموع داستان فیلم The Bubble درباره ساخت قسمت ششم مجموعه Cliff Beasts جریان دارد و سازندگان می‌خواهند فیلم Cliff Beasts 6: Battle for Everest را روی پرده سینما ببرند و در این مسیر اتفاقات بامزه و جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

 

پدرو پاسکال

 

۵- فیلم واندر وومن ۱۹۸۴

فیلم Wonder Woman 1984

کارگردان: پتی جنکینز

نویسنده: پتی جنکینز، جف جانز، دیوید کالاهام

بازیگران: پدرو پاسکال، گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، رابین رایت

تاریخ اکران: سال ۲۰۲۰ میلادی

میانگین امتیازات Wonder Woman 1984 در IMDB: ۵.۴ از ۱۰

فیلم Wonder Woman 1984 به‌راحتی می‌تواند لقب یکی از ناامیدکننده‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ را به خودش اختصاص دهد. فیلمی که با یک هایپ افسارگریخته معرفی و همه اهالی سینما منتظر آن بودند، نتوانست انتظارات را از یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های دنیای DC برآورده کند. البته باید اشاره کنیم که این فیلم لحظات خوب کم ندارد و پر شده است از احساسات انسانی که به‌خوبی آن‌ها را به‌تصویر می‌کشند و البته صحنه‌های اکشن هیجان‌اگیز. فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ قسمت بعدی فیلم زن شگفت‌انگیز محصول سال ۲۰۱۷ به‌شمار می‌رود. نسخه سال ۲۰۱۷ با اینکه اشکالات مختلفی داشت ولی بااختلاف از نسخه جدید خود جلوتر حرکت می‌کند.

داستان فیلم در سال ۱۹۸۴ و در زمان جنگ سرد جریان دارد. شخصیت پرنسس دایانا یا همان زن شگفت‌انگیز باید با دو دشمن قدرتمند خود یعنی شخصیت‌های چیتا و مکسول لرد روبه‌رو شود. دایانا با از دست دادن قدرت‌های خود باید بدون آن‌ها برای نجات جهان تلاش کند. پدرو پاسکال نیز در این فیلم سینمایی در نقش شخصیت مکسول لرد نقش‌آفرینی می‌کند، فردی کاریزماتیک و بنیان‌گذار شرکت بلک گُلد. واندر وومن ۱۹۸۴ در ادامه نقاط ضعفش در گیشه‌ها نیز فروش بسیار ناامیدکننده ۱۷۰ میلیون دلاری را پشت‌سر گذاشت که باتوجه‌به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری آن یک شکست بزرگ محسوب می‌شد.

 

 

پدرو پاسکال

 

۴- فیلم دیوار بزرگ

فیلم The Great Wall

کارگردان: ژانگ ییمو

نویسنده: تونی گیلروی، دوگ میرو

بازیگران:‌ پدرو پاسکال، مت دیمون، ویلم دفو، اندی لاو

تاریخ اکران: سال ۲۰۱۶ میلادی

میانگین امتیازات The Great Wall در IMDB: ۵.۹ از ۱۰

فیلم دیوار بزرگ احتمالا درمیان سایر فیلم‌های پدرو پاسکال از تیم بازیگری شناخته‌شده‌تری بهره می‌برد ولی بااین‌حال به‌خاطر ضعف‌های محسوسی که در خود می‌بیند قادر نیست تا از تمام پتانسیل خود استفاده کند و به‌همین‌دلیل شاید در بهترین حالت از آن به‌عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده یاد کنیم. فیلمی که با همه این تفاصیر بودجه سنگینی معادل‌با ۱۵۰ میلیون دلار داشت و در گیشه‌ها نیز فروش نسبتا خوب ۳۴۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

همان‌طور که از نام فیلم می‌توان حدس زد، روند داستانی فیلم به کشور چین و به دیوار بزرگ این کشور ربط دارد. چند مزدور اروپایی برای به‌دست آوردن سلاح‌هایی قدرتمند به چین سفر می‌کنند و در حین تلاش برای عبور از دیوار بزرگ این کشور دستگیر و زندانی می‌شوند. بااین‌حال پس از گذشت مدتی و به‌خاطر حمله موجوداتی ناشناخته از زندان خارج شده تا به ارتش چین بپیوندند و درکنار آن‌ها درمقابل این موجودات ایستادگی کنند.

 

پدرو پاسکال

 

۳- فیلم چشم انداز

فیلم Prospect

کارگردان: زیک ارل

نویسنده: زیک ارل

بازیگران: پدرو پاسکال، سوفی دچر، جی دوپلاس

تاریخ اکران:‌سال ۲۰۱۸ میلادی

میانگین امتیازات Prospect در IMDB: ۶.۳ از ۱۰

فیلم Prospect روندی بسیار شبیه به سریال The Last of Us دارد و اگر دوست دارید پدرو پاسکال را در داستانی شبیه‌به این سریال یا حتی شبیه‌به سریال مندلورین تماشا کنید، تماشای فیلم Prospect را به شما پیشنهاد می‌کنیم. داستانی که مانند سریال‌های نام‌برده‌شده وظیفه مشابهی را روی دوش شخصیت اصلی خودش قرار می‌دهد. شخصیت اصلی این فیلم یعنی دیمن در این فیلم همراه‌با دخترش به یک قمر خیالی می‌روند و قصد دارند تا در این مکان گوهرهایی با منشا گیاهی را استخراج کنند.

بااین‌حال در مسیر این ماجراجویی این دونفر متوجه می‌شوند که افراد دیگری نیز به قصد همین کار در آن قمر حضور دارند و همین موضوع مشکلات و درگیری‌های ریز و درشتی را برای آن‌ها به‌وجود می‌آورد. تنها تفاوت این فیلم با سریال آخرین بازمانده از ما این است که پدرو پاسکال در جهت دیگر داستان قرار می‌گیرد و همراهِ اصلی دختر حاضر در قصه این ماجرا نیست.

 

پدرو پاسکال

 

۲- فیلم مرز سه‌گانه

فیلم Triple Frontier

کارگردان: جی. سی. چاندور

نویسنده: مارک بول

بازیگران: پدرو پاسکال، بن افلک، اسکار آیزاک، چارلی هونام

تاریخ اکران: سال ۲۰۱۹ میلادی

میانگین امتیازات Triple Frontier در IMDB: ۶.۴ از ۱۰

در اواسط سال ۲۰۱۹ و در شروع قدرت گرفتن سرویس‌های استریم‌محور فیلم مرز سه‌گانه با حضور بازیگرانی بسیار محبوب توانست مخاطبان زیادی را برای تماشای خود به شبکه نتفلیکس بیاورد. فیلمی که با حضور بازیگرانی برجسته مانند بن افلک، اسکار آیزاک و چارلی هونام درکنار پدرو پاسکال و داستان ماجراجویانه خودش به اثری سرگرم‌کننده و اکشنی جذاب تبدیل شده است.

داستان فیلم درباره پنج دوست قدیمی جریان دارد که کهنه‌سربازهای قدیمی به‌شمار می‌روند. آن‌ها برای یک سرقت بزرگ تصمیم می‌گیرند که به آمریکای جنوبی بروند و با این سرقت پول خوبی را نصیب خودشان کنند ولی بااین‌حال همه‌چیز طبق نقشه آن‌ها پیش نمی‌رود و مشکلات ریز و درشتی یکی از پس دیگری از راه می‌رسند و مسیر آن‌ها را بسیار دشوار می‌کنند. فیلم Triple Frontier با بودجه‌ای ۱۱۵ میلیون دلاری تولید شد و در اکران سینمایی محدودش توانست فروش خوبی را به نام خود ثبت کند.

 

پدرو پاسکال

 

۱- فیلم سنگینی طاقت فرسای استعداد زیاد

فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent

کارگردان: تام گورمیکن

نویسنده: تام گورمیکن

بازیگران: پدرو پاسکال، نیکلاس کیج، شارون هورگان، نیل پاتریک هریس

تاریخ اکران: سال ۲۰۲۲ میلادی

میانگین امتیازات The Unbearable Weight of Massive Talent در IMDB: ۷ از ۱۰

فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent یکی دیگر از فیلم‌های هالیوودی به‌شمار می‌رود که قصد دارد داستان بازیگری را به‌تصویر بکشد که به‌نظر می‌رسد دوران درخشش او در سینما رو به اتمام است ولی خودش نظر دیگری دارد. اتفاقی که برای بسیاری از بازیگران سینمایی رخ می‌دهد و حتی خیلی از آن‌ها برای فرار از این موضوع دست به رفتارها و تصمیمات اشتباه و زننده‌ای می‌زنند.

نیکولاس کیج به‌عنوان تهیه‌کننده و بازیگر این فیلم در نقش خودش قصد دارد داستان چنین بازیگری را نمایش دهد و در تصمیمی جالب دقیقا از اعتبار و نام خودش استفاده می‌کند. بازیگری که پس از بازی در چندین نقش مهم سینمایی در زندگی کاری و شخصی خود مشکلات زیادی دارد و پس از ملاقات با شخصیت خاوی گوتیرز با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال که یک میلیاردر است، تصمیم می‌گیرد با او همکاری کند و فیلم جدیدی را تهیه کنند و طبیعتا از این طریق پول خوبی را هم به جیب بزنند.

 

/منبع: رومجی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36pzz4