پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 12:19
زهره نعیمی
کد خبر: 13633

ازدواج کارگردان جوان با زهره نعیمی بازیگر سریال خانه امن | زهره نعیمی و ماجرای ازدواجش + عکس همسرش

زهره نعیمی بازیگر جوانی که شهرتش را از بازیگری در تلویزیون به دست آورد به تازگی خبر از متاهل شدنش خبر داد. او با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود از عروسی اش در کنار همسرش سعید تواضع آن را رسانه ای کرد.

به گزارش ستاره پارسی: زهره نعیمی بازیگر جوان کشورمان که در تلوزیون به اوج شهرت رسید به تازگی خبر از متاهل شدن خود داده و با انتشار تصویری در صحفه شخصی اش از روز عروسی اش در کنار همسرش سعید تواضع ازدواج خود را رسانه ای کرده است.

بازیگر جوان سریال های پرگار و خانه امن با انتشار پستی در صحفه شخصی اش از ازدواجش با یک کارگردان جوان خبر داده است. در ادامه عکس هایی از مراسم ازدواج زهره نعیمی را در ستاره پارسی مشاهده می کنید.

ازدواج زهره نعیمی

زهره نعیمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران، بازیگر است. او لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره دارد. او برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ در سریال تلویزیونی «چرخ و فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور، در اپیزود “نوری” در نقش مهتاب بازی کرد.

زهره نعیمی

وی با بازی در سریال تلویزیونی «بی قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، توانست بیش از پیش در میان مخاطبین تلویزیون شناخته شود. در این سریال دیگر بازیگرانی همچون مرجانه گلچین و علی عمرانی حضور دارند. زهره نعیمی در سریال «پرگار» ساخته‌ی شهرام شاه حسینی، نقش زهره را بازی می‌کند.

زهره نعیمی

او در این سریال با بابک کریمی همبازی است و نقش دختر او را ایفا میکند. زهره نعیمی برای قرار گرفتن در کنار بابک کریمی برای اولین بار بسیار نگران بوده و استرس داشته است.

درخشش در فیلم کوتاه تروما

زهره نعیمی در فیلم کوتاه «تروما»، ساخته‌ حسام دهقانی به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم در نخستین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه پنجمین فستیوال بین‌المللی سینمای وحشت و تخیل سالتو راه یافت. زهره نعیمی در این جشنواره توانست نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم کوتاه شود.

زهره نعیمی

وی در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری می باشد که مضمونی معمایی- امنیتی دارد در نقش دختر کمال (حمیدرضا پگاه) حضور داشته است.

 

ازدواج زهره نعیمی با کارگردان جوان

بازیگر سریال هم بازی با انتشار تصویری از عروسی اش در صحفه شخصی خود نوشت :و عشق تنها راهِ نجاتیست که باقى مانده…

پیش روى ما، در این جاده ى مِه گرفته هیچ چیز مشخص نیست

پس

دستت را مى فشارم

به من نگاه مى کنى

و محکم قدم برمى داریم

هر چه بادا باد

براى جایى که “نور” انتظار ما را مى کشد.

زهره نعیمی

گفتنی است زهره نعیمی با سعید تواضع نویسنده و کارگردان جوان ازدواج کرده و در معرفی این کارگردان تازه کار از زبان خودش آمده است که : از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود در زمینه سینما و تئاتر را آغاز کردم. عمده آثارم در حوزه نگارش فیلمنامه و نمایشنامه و داستان بوده است و گاهی اوقات هم فیلم و تئاتر میسازم. هدفم همیشه خلق کردن بوده است؛ خلق ارزش. ….

زهره نعیمی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gybd3