سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/26 12:44
شایسته سجادی
کد خبر: 13634

بیوگرافی شایسته سجادی | سریال سرگیجه و بازی شایسته سجادی در نقش ملودی + عکس

شایسته سجادی متولد دهه هشتاد است. او با حضور در صحنه تئاتر توانست به اوج شهرت برسد. او در نقش ملودی در شبکه نمایش خانگی بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش ستاره پارسی:  شایسته سجادی بازیگر دهه هشتادی بعد از حضور در تئاتر و بازی در فیلم های در انتهای روز و آوا مطرح شد. شایسته سجادی این بار در شبکه نمایش خانگی در سرگیجه در نقش ملودی در کنار بازیگران مطرح این سریال حضوری متفاوت را تجربه کرده است.

یکی از چهره هایی که با سریال سرگیجه به عرصه هنر معرفی شده شایسته سجادی است که سابقه حضور در چند فیلم را دارد بازیگر نقش ملودی می باشد. 

بیوگرافی شایسته سجادی

شایسته سجادی متولد دهه هشتاد بوده و در کلاس های بازیگری خانه بین الملل بامداد به مدیریت پریسا بخت آور حضور داشته است.

او بازیگری را در سال ۱۳۹۶ اغاز کرده است و در فیلم آوا به ایفای نقش پرداخته است فیلمی که توسط صدف فروغی کارگردانی شد و در آثاری چون آوا، در انتهای روز، سرگیجه و… بازی کرده و چندین نقش را در تئاتر بر عهده داشته است.

شایسته سجادی

گفتنی است آوا فیلمی به کارگردانی صدف فروغی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از جمله بازیگران آن می‌ توان ماهور جباری، وحید آقاپور، پرنیان اختری، سارا علی‌ مرادی، هومن هورسان، بهار نوحیان، لیلی رشیدی و شایسته سجادی را نام برد.

این فیلم توانست در جشنواره‌ هایی از جمله چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو و ششمین دوره جایزه هنرهای تصویری کانادا جوایزی کسب کند.

شایسته سجادی

بازیگر فیلم در انتهای روز

در ادامه بیوگرافی شایسته سجادی وی در “فیلم در انتهای روز″، فیلم ایرانی به کارگردانی بابک بهرام‌بیگی و تهیه کنندگی مهدی کوهیان می باشد بازی کرده است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سرنوشت آدمها مثل خیابانهای شهر گاه در چهار راهی به هم می رسند و از هم عبور می کنند، گاهی موازی هم پیش می‌روند. گاهی هم سرنوشت مثل کوچه بن‌بستی است.

یک روز از زندگی زنان و مردانی در یک شهر کوچک که در بزنگاهی از یک رابطه عاطفی قرار دارند و حال این زنان هستند که باید در برابر مردان و سرنوشت خودشان دست به تصمیمات سختی بزنند‌.

شایسته سجادی

هانیه توسلی، رضا بهبودی، خیام وقارکاشانی، مهتاب ثروتی، شایسته سجادی، حسام رضائیان و با حضور شبنم مقدمی بازیگران «در انتهای روز» هستند.

بیوگرافی شایسته سجادی در سریال سرگیجه

سریال «سرگیجه» محصول تازۀ شبکۀ نمایش خانگی است که از ۲۶ دی‌ماه پخش هفتگی آن آغاز شده است. اولین چیزی که در مورد این سریال جلب توجه می‌ کند بازیگران مشهور آن هستند؛ از حامد بهداد و هادی حجازی‌فر تا رعنا آزادی‌ور و هومن سیدی و چهره‌ های شناخته شدۀ دیگر. نویسندگی این سریال را محمد منعم و همایون حجازی به عهده دارند و کارگردان آن هم بهرنگ توفیقی است.

شایسته سجادی

در ادامه بیوگرافی شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه می باشد و دختر رعنا آزادی ور و حامد بهداد در این مجموعه می باشد.

موضوع سریال سرگیجه زندگی فردی به نام پیمان را به تصویر می کشد که در اثر یک سوتفاهم خانوادگی با کامران دچار درگیری می شود و بعد از مرگ کامران همه به او بدگمان می شوند ….

حامد بهداد ، رعنا آزادی ور ، هومن سیدی ، هادی حجازی فر ، علی عمرانی ، شبنم مقدمی ، مهراوه شریفی نیا ، پیام دهکردی ، ژرژ هاشم زاده ، فرید سجادی حسینی ، عرفان ناصری ، مریم شیرازی ، میلاد معیری و شایسته سجادی از بازیگران این سریال هستند.

شایسته سجادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jage4