یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/02 06:45
مد | دکوراسیون مد سال |رنگ دکوراسیون لوکس
کد خبر: 13852

این مطلب رو بخون و برای عید دکوری هات رو بروز کن | دکوری خونه چی مد شده، برای خونم بخرم؟

اگر به دنبال داشتن خانه ای شیک و زیبا هستید انتخاب تزئینات دکوری مناسب به شما برای داشتن یک دکوراسیون زیبای داخلی کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش ستاره پارسی: همه ما خواهان خانه ای شیک و زیبا هستیم و برای زیباتر شدن خانه خود از وسایل دکوراتیو و تزئینی استفاده می کنیم. هر سال ترند خاصی برای وسایل دکوراتیو وجود دارد، اگر قصد خرید وسایل دکوراتیو به روز و شیک برای خانه‌تان دارید این بخش از دنیای مد نمناک را بخوانید تا با بهترین اکسسوری ها برای تزئین خانه آشنا گردید.

 

سینی های دکوری

سینی دکوراتیو از اکسسوری های تزئینی خانه محسوب می شود و میتواند به عنوان وسیله ای برای نظم دادن به لوازم و دکوری های کوچکتر بکار رود. انواع مختلفی از این سینی ها وجود دارد که با توجه به چیدمان منزل خود می توانید بهترین سبک ها را برای خانه انتخاب کنید.

 

دکوراسیون بروز

 

آینه تزئینی

در زندگی امروز، یکی از راه های طراحی دکوراسیون، استفاده از آینه است. استفاده از آینه دکوراتیو می تواند خانه را زیبا نشان داده و حس سرزندگی و نشاط در محیط خانه ایجاد نماید. آینه دکوراتیو در انواع طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند و انتخاب درست آنها بر اساس سبک دکوراسیونتان به خانه شما جلوه ای خاص و لوکس می بخشد.

 

جینجر جار

جینجر جار ظروفی دست ساز و زیبا از جنس سرامیک است که در قدیم از آن به عنوان ظرفی برای ذخیره ادویه نظیر نمک، زنجبیل و … استفاده می شده اما امروزه یک اکسسوری جذاب است و به عنوان یک عنصر زیبا و دکوراتیو در دکوراسیون منزل استفاده می شود.

 

سبد حصیری

استفاده از محصولات و اکسسوری حصیری امروزه در چیدمان و دکوراسیون منزل رواج زیادی یافته است. استفاده از سبد حصیری و سایر اکسسوری حصیری در دکوراسیون داخلی منزل، تلفیقی از مدرنیته و طبیعت است که علاوه بر ایجاد چیدمان شیک منزل، محیطی گرم و صمیمی ایجاد می کند.

 

دکوراسیون بروز

 

گل و گلدان

گیاهان آپارتمانی نه تنها موجب پاکسازی هوای خانه می شوند، بلکه زیبایی و آرامش به خانه می بخشند. اگر امکان وارد کردن گیاهان را به فضای زندگی خود ندارید، جزئی از عناصر طبیعت را از طریق اکسسوری‌هایی به شکل گیاه یا دیوارپوش‌های زیبا با مضمون طبیعت را کنار خود داشته باشید.

 

کوسن و شال مبل

.اگر احساس می کنید مبلمان شما یکنواخت است و حس خوبی را در فضا منعکس نمی کند شال مبل و کوسن بهترین راه برای روح دادن به مبلمان و فضا است. در انتخاب رنگ و جنس شال مبل و کوسن باید رنگ مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی را مد نظر قرار دهید.

 

انواع دیوارکوب

زیین دیوارها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی منزل دارد، شما می توانید دیوار قسمت های مختلف منزل تان را به کمک دیوارکوبی زیبا تزیین نمایید و از این طریق جذابیت را برای فضای منزل تان به ارمغان بیاورید. دیوارکوب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید.

 

دکوراسیون بروز

 

شمع و شمعدان

از شمع و شمعدان برای ایجاد تزیینات خاص در قسمت های مختلف منزل کمک بگیرید و با شمع های شیک و جالب و شمعدان های زیبا تزیینات خاصی را در بخش های مختلف خانه خود ایجاد کنید.

 

تابلو و قاب عکس

برای دکور و تزئین خانه استفاده از تابلوها، قاب‌عکس‌ها، شاسی عکس و بوم نقاشی ایده‌های جذاب و در دسترسی هستند. اگر احساس می کنید نمای داخلی خانه از کمبود رنگ های شاد رنج می برد می توانید با نصب تابلوهای دکوراتیو روی دیوار با یک تیر دو نشان بزنید اما به طریقه صحیح نصب تابلوها توجه نمایید.

 

مجسمه

مجسمه ها و تندیسها در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف موجود هستند که استفاده از آنها می تواند به خانه شما زیبایی ویژه ای ببخشد.اگر به سبک مینیمال و ساده علاقه مندید و یا از سبک های لوکس و یا کلاسیک شلوغ پیروی می کنید در هر صورت می توانید خانه تان را با مجسمه و تندیس زیباتر نمایید.

 

دکوراسیون بروز

 

کتاب دکوراتیو

کتاب دکوری از جدید ترین وسایل تزئینی پرطرفداری است که بسیاری از افراد برای تکمیل کردن دکوراسیون خود از آن بهره می‌برند. از این کتاب‌ها که ظاهر مدرن و شیکی دارند، می توانید برای دیزاین فضاهای مختلف استفاده کنید و روی میز پذیرایی، آینه کنسول و… گذاشته و تا فضایی چشم‌نوازی ایجاد نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/399w97