پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/03 10:51
شکیرا |‌طرفداران شکیرا |‌ ازدواج شکیرا
کد خبر: 13894

غوغای طرفدار شکیرا |‌ اخراج از رستوران برای خیانت

حاشیه های زندگی شخصی شکیرا و پیکه همچنان ادامه دارد .

به گزارش ستاره پارسی : طرفداران شکیرا حسابی خبرساز شدند شکیرا خواننده باسابقه می باشد در ادامه جزئیاتی از بحث طرفدار شکیرا را می خوانید .

جرارد پیکه به تازگی با جنجال عجیبی مواجه شده است.

سپهر ستاری: از زمانی جدایی جرارد پیکه از شکیرا و افشای ارتباط او با کلارا چیا مارتی، حواشی زندگی شخصی اسطوره بارسلونا مورد توجه قرار گرفته است. در ماه‌های اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی پیکه و شکیرا مطرح شده و ترانه‌های خواننده کلمبیایی علیه همسر سابقش هم سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

درست زمانی که به نظر می رسید همه چیز آرام شده و حواشی این طلاق جنجالی کمتر به پایان رسیده، اتفاق جدیدی رخ داده که پیکه و کلارا چیا را دوباره در صدر اخبار قرار داده است. موضوعی که نشان می‌دهد حتی انجام کارهای عادی هم برای آن‌ها بسیار پیچیده است. به تازگی ویدئویی در TikTok آپلود شده است که در آن بازیکن سابق بارسا و کلارا ظاهراً از یک رستوران ژاپنی در بارسلون اخراج شده‌اند!

ویدیوی TikTok پیکه و کلارا چیا را نشان می‌دهد که با سرعت از رستوران خارج می‌شوند. نکته تکان‌دهنده این ماجرا اما دلیل این اتفاق بود؛ ظاهراً صاحب این رستوران از طرفداران شکیرا بوده و هنگامی که این زوج وارد رستوران شدند، پیشخدمت از سرویس دادن به آنها خودداری کرده است. گفته می‌شود که کلارا چیا هنگام خروج از رستوران بسیار ناراحت شده است. در این ویدئو فقط می توانید دو نفر را ببینید که سوار ماشین می‌شوند و بعضی از کاربران مدعی شدند دلیل بیرون کردن این دو نفر طرفداری صاحب رستوران از شکیرا بوده است.

در این ویدئو مشخص است که کلارا قبل از سوار شدن به ماشین به شدت ناراحت شده و همین امر باعث شده این گمانه‌زنی‌ها به وجود بیاید. در ویدئو این متن نوشته شده است: «کلارا چیا و پیکه برای صرف غذا به یک رستوران رفتند و صاحب آن یکی از طرفداران شکیرا بود و شخصا به سمت کلارا چیا مارتی دوید!»

البته، این تنها یک ویدیوی TikTok است که در مورد آن صحبت شده و آنچه در آنجا نوشته شده است را نباید بدون تأیید باور کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y8qje