سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/06 12:16
کد خبر: 13969

همه چیز در مورد تیگو ۸ پرو مکس + مشخصات فنی و قیمت

فونیکس تیگو 8 پرو با بهره گیری از طراحی ناب، امکانات رفاهی و آپشنهای فنی و ایمنی خاص و موتور و گیربکس به روز خود چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

به گزارش ستاره پارسی: فونیکس تیگو 8 پرو با بهره گیری از طراحی ناب، امکانات رفاهی و آپشنهای فنی و ایمنی خاص و موتور و گیربکس به روز خود چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

این خودرو با بهره گیری از امکانات خودروهای آینده، تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

با توجه به قرارگیری خودرو تیگو 8 پرو در سگمنت خودروهای لوکس و تاثیرگذاری مستقیم طراحی و مواد بکار رفته در داخل کابین در القای حس لوکس یک خودرو، چرم بکار رفته در این خودرو از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و بر زیبایی کابین خودرو نیز افزوده است.

 

تیگو ۸ پرو

 

امکانات رفاهی

خودرو فونیکس تیگو 8 پرو دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه با خروجی هوا در سه ردیف صندلی های خودرو می باشد. ردیف جلو با استفاده از صفحه نمایش 8 اینچی تعبیه شده بر روی داشبورد و یا کلیدهای قرار گرفته بر روی کنسول میانی به صورت جداگانه امکان تنظیم هوا را دارند. ردیف دوم از دمای تنظیم شده توسط ردیف اول قسمت شاگرد استفاده کرده اما می توانند درجه پرتاب باد را کنترل نماید. در ردیف سوم نیز امکان تنظیم شدت پرتاب باد قابل تنظیم بوده که برای یک خودرو 7 سرنشینه آپشن بسیار سودمندی است و خودرو را در زمانی که دارای 7 سرنشین می باشد کاربردی تر می نماید.

 

فناوری

فونیکس تیگو 8 پرو مجهز به دو صفحه نمایش 12.3 اینچی است که در مجموع 24.6 اینچ صفحه نمایش در داشبورد خودرو به صورت پیوسته ایجاد می نماید. از جلوه های بصری این نمایشگر بزرگ با وضوح 720*1920 می توان به امکان تعریف دو تصویر زمینه برای نمایشگر سرگرمی و 3 تم برای نمایشگر راننده اشاره کرد که این ترکیب خواسته هر سلیقه ای را برآورده می سازد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xq79q