سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/13 10:04
شکیرا | پیکه | درگیری شکیرا و پیکه | آهنگ شکیرا در باره پیکه
کد خبر: 14116

شکیرا با تخریب پیکه در آهنگش پول زیادی به جیب زد | درآدمد شکیرا از آهنگ تخربب پیکه چقدر بود؟

رسانه برزیلی معروف uol اعلام کرد شکیرا خواننده معروف کلمبیایی از آهنگ های جدید خود پس از جدایی از جرارد پیکه حدود 21 میلیون یورو درآمد داشته است.

به گزارش ستاره پارسیشکیرا ایزابل مبارک ریپل (زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است. پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان جنیفر لوپز تبدیل شد. شکیرا  به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود.

 

شکیرا 46 ساله مدتی قبل در پی خیانت پیکه از این بازیکن سابق بارسلونا جدا شد و این جدایی باعث شد تا او در این مدت از تجربه عاطفی خود در اشعارش استفاده کند و 3 آهنگ او طی این مدت کنایه ای و علیه پیکه بوده است.

 

شکیرا که از عشق ناامید است به واسطه آهنگ های خود طی این مدت 21 میلیون یورو درآمد داشته است. آهنگ های این خواننده در پلتفرم های یوتیوب و اسپاتیفای محبوب بوده است. او بابت هر کلیک و تماشای آهنگ هایش در این پلتفرم ها درآمد کسب کرده است. این منبع میگوید آهنگ های شکیرا 1.1 میلیارد بازدید داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p5ra6