پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/14 04:45
قتل | درگیری | درگیری برای جای پارک | قتل همسایه
کد خبر: 14122

درگیری بخاطر جای پارک منجر به قتل همسایه شد! | جنایت در شهر زیبا

مرد جوانی که همسایه خود را به دلیل جای پارک به قتل رسانده بود، ساعتی پس از جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش ستاره پارسی:  صبح روز شنبه 13 اسفند ماه، پرسنل انتظامات بیمارستان ابن‌سینا در تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 133 شهر زیبا و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی راهی بیمارستان ابن سینا شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم  جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌‌داد، مقتول در پارکینگ خانه‌اش در محله شهر زیبا با فردی ناشناس درگیری و از آنجا به بیمارستان منتقل شده است.

همین سرنخ کافی بود تا تیم تحقیق پای در خانه موردنظر بگذارند که با تحقیقات میدانی مشخص شد، مقتول در پارکینگ بخاطر جای پارک با مرد جوانی که همسایه‌اش بوده درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، محل‌کار متهم را شناسایی و بی‌درنگ با دستور قاضی جنایی پایتخت مرد جوان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند؛

متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم قتل همسایه خود به دلیل جای پارک اعتراف کرد و گفت: شب گذشته به دلیل "جای پارک ماشین" در پارکینگ آپارتمان با مقتول به صورت لفظی درگیر شدیم که در آن زمان کدورتی میان ما ایجاد شد؛ این نارحتی‌ها ادامه داشت تا اینکه  صبح امروز مقتول را در پارکینگ دیدم که مدعی بود من روی خودرویش خط انداختم که بخاطر همین موضوع با من درگیر شد و چاقو کشید.

قاتل ادعا کرد: در جریان این نزاع چاقو را از دستش گرفتم و ضربه‌ای به گردن او زدم اما نمی‌دانستم که ضربه چاقو باعث قتل او شده است، برای همین به محل کارم رفتم که در آنجا توسط پلیس به جرم قتل دستگیر شدم.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره  دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y8q7m