پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/14 16:20
شکیرا | حواشی شکیرا | شکیرا حاشیه ساز شد | خواستگار جدید شکیرا
کد خبر: 14142

شکیرا از خواستگار ثروتمندش رونمایی کرد | عکس خواستگار جدید شکیرا لو رفت

اسوالدو ریوس. بازیگر پورتوریکویی و نامزد سال های دور شکیرا، با جدایی این خواننده کلمبیایی از همسرش جرارد پیکه، به فکر بازگشت به رابطه با شکیرا افتاده است.

به گزارش ستاره پارسیشکیرا  ایزابل مبارک ریپل (زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است. پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان جنیفر لوپز تبدیل شد. شکیرا  به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود.

 

اسوالدو ریوس. بازیگر پورتوریکویی و نامزد سال های دور شکیرا، با جدایی این خواننده کلمبیایی از همسرش جرارد پیکه، به فکر بازگشت به رابطه با شکیرا افتاده است.

نامزد سابق شکیرا که بیش از دو دهه قبل با این ستاره موسیقی لاتین در رابطه بوده، اخیراً ویدیویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و از او درخواست فرصتی دیگر کرده است.

 

در شرایطی که نامزد سابق شکیرا به او التماس می‌کند که فرصتی دیگر به وی بدهد، هواداران به شدت از بروز این اتفاق جدید و حواشی بوجود آمده آن، شگفت زده هستند و نمی‌دانند در برابر آن باید چه واکنشی داشته باشند.

 

ماجرای رابطه شکیرا و نامزد سابقش

این شخص کسی نیست جز اسوالدو ریوس. این بازیگر پورتوریکویی بیش از بیست سال پیش، در سال 1997 با شکیرا وارد رابطه شده بود. رابطه آنها با توجه به تفاوت سنی عجیب و غریبی که وجود داشت، جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

در آن زمان ریوس 37 ساله بود در حالی که ستاره کلمبیایی به تازگی 20 ساله شده بود. البته هیچ چیز میان آنها خوب پیش نرفت و در نهایت این زوج معروف از یکدیگر جدا شدند.

حالا با گذشت بیش از 20 سال، اسوالدو ریوس با انتشار یک ویدیوی شوکه کننده در شبکه‌های اجتماعی دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

انتشار ویدیویی از این بازیگر پورتوریکویی که در آن از شکیرا می‌خواهد به او فرصت دیگری برای داشتن رابطه دوباره بدهد، در فضای مجازی وایرال شده است. ریواس در این ویدیو بی پرده از شکیرا می‌پرسد که آیا حاضر است دوباره با او نامزد شود؟

او گفته: سلام شکیرا، امیدوارم بعد از این همه سال فرصتی دوباره پیدا کنم، می‌خواهم به زودی تو را ببینم.

 

شکیرا

 

نامزد سابق شکیرا به خاطر او از همسرش جدا شد!

این ویدیو تمام طرفداران شکیرا را شوکه کرده است. حالا هواداران متوجه شده‌اند که ریوس تنها یک ماه پس از جدایی شکیرا از جرارد پیکه از شریک زندگی خود جدا شده است.

طرفداران هنوز به طور کامل نمی‌دانند که چه اتفاقی میان شکیرا و ریوس در گذشته رخ داده و تنها چیزی که می‌دانند این است که رابطه آنها 20 سال قبل به شکل خوبی به پایان نرسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ra75z