سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/18 04:31
مهران غفوریان | خوشگذرانی مهران غفوریان | کافه گردی مهران غفوریان | مهران غفوریان و دخترش
کد خبر: 14212

خوشگذرانی مهران غفوریان در نبود همسرش | عکس دیده نشده از کافه گردی مهران غفوریان با هانا

انتشار عکسی در اینستاگرام مهران غفوریان، آقای بازیگر سریال زیرآسمان شهر را به شکلی جذاب و با انرژی مثبت بالا نشان میداد.

به گزارش ستاره پارسیمهران غفوریان  متولد 1353/06/03 در تهران است مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد. مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. مهران غفوریان از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

 

مهران غفوریان که با نقش بامزه بهروز خالی بند در سریال زیر آسمان شهر در تلویزیون شناخته شد، صفحه رسمی خود را با عکسی از خود و دخترش هانا در کافی شاپی به روز کرد، در ادامه این بخش از نمناک پست جدید منتشر شده در اینستاگرام مهران غفوریان را منتشر نموده ایم.

مهران غفوریان کمدین حرفه ای کشورمان که با چهره و استایل متفاوت در نقش های جدی نیز مخاطبانش را شگفت زده کرده است، همیشه در استوری اینستاگرامش عکس هایی از دخترش هانا را منتشر کرده و قربان صدقه او می رود اما این بار پست جدید بازیگر سریال خاتون به دلیل عدم حضور همسرش دردسرساز شد. مهران غفوریان در تازه ترین پست اینستاگرامیش با انتشار قاب پدر دختری زیبایی برای هانا نوشت:

دنیای من، زیباترین زندگی من، همه هستی پدر... هانا

 

مهران غفوریان

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l57kr