جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/21 08:31
یارانه | یارانه نقدی | افزاریش یارانه نقدی | عیدی دولت
کد خبر: 14271

آخرین اخبار از یارانه شب عید دولت | آیا دولت شب عید به همه مردم عیدی می دهد؟

چون درگذشته این اتفاق افتاده است و دولت قبلی شب عید به مردم مبلغی را به صورت عیدانه پرداخت کرده است و با تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز به نظر می رسد دولت حتما بسته های حمایتی را برای مردم در نظر گرفته است و باید ببینیم که مبلغ این بسته حمایتی چگونه است.

به گزارش ستاره پارسییارانه معیشتی همانند دوره های قبل پرداخت شد. یارانه معیشتی برای هر نفر 55 هزارتومان پرداخت می شود. آخرین اخبار از یارانه معیشتی در سال جدید را با هم می خوانیم.

 

سال گذشته رئیس جمهور در اواخر اسفند ماه بسته های حمایتی و کمک معیشتی را برای مردم در قالب یارانه در نظر گرفت و برای یارانه بگیران واریز کردند. در اجرای سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوارهای فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

 

یارانه نقدی

 

امسال نیز توقع می رود که بسته های کمک معیشتی برای مردم واریز شود و به دلیل هم زمان شدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برخی بر این باورند که خبر خوش دولت را خواهند شنید ولی هنوز هیچگونه خبر دقیقی منتشر نشده است و باید منتظر ماند تا مبلغ و زمان واریز این بسته ها مشخص شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z9qya