پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/22 04:31
هادی چوپان | قهرمان مستر المپیا | هادی چوپان قهرمتن مستر المپیا | شغل جدید هادی چوپان | عکس جدید هادی چوپان
کد خبر: 14284

شغل جدید هادی چوپان | هادی چوپان بلاگر شد + تصاویر

هادی چوپان بعد از قهرمانی در جهان به یک ستاره پارسی تبدیل شده و به تازگی هادی چوپان فعالیت خود را در اینستاگرام بسیار افزایش داده و تبدیل به یک بلاگر موفق شده است.

به گزارش ستاره پارسی:  هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در اَبنُو، شهرستان سپیدان، استان فارس است. هادی چوپان از سال ۱۳۷۹ کار پرورش اندام را آغاز نموده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن سازی ایران بوده است. هادی چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن سازی و تناسب اندام شرکت نموده و عناوین ملی و بین المللیِ مختلفی را اکتساب نموده است . هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را شروع کرده است و در سال های گذشته موفق شده به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی های بزرگ و چشمگیری داشته است. 

 

هادی چوپان ، قهرمان شناخته شده پرورش اندام کشورمان با انتشار یک عاشقانه خاص و جالب در صفحه اینستاگرام‌اش هوادارانش را به شگفتی فرو برده است. به نظر می‌رسد این قهرمان شیرازی پرورش اندام، به تدریج در حال تبدیل شدن به یک بلاگر ورزشی پرمخاطب در فضای مجازی است. 

گرگ پارسی، با صاحب نزدیک به ۵ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام، از هر روشی برای جلب بیشتر مخاطب استفاده می‌کند. البته این در حالی است که پس از کسب مدال قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۲، مخاطبین خارجی گسترده‌ای از این قهرمان مشهور کشورمان را دنبال می‌کنند.  

شاید همین امر سبب شده که آقای مستر المپیا در چند ماه اخیر، متفاوت از گذشته، استوری‌های جالب و خنده‌داری با نوشته‌های انگلیسی در صفحه اینستاگرام‌اش به اشتراک بگذارد. در همین راستا، هادی چوپان نیز تصویری از خود را در حال مکالمه با شخصی پای باجه تلفن عمومی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است. 

نکته جالب این استوری، جملات عاشقانه‌ای است که این قهرمان برجسته کشورمان به خداوند و به زبان انگلیسی منتشر کرده است.

 

هادی چوپان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l57br