جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/24 11:08
بهشت زهرا | پنجشنبه آخر سال | مسیر های منتهی به بهشت زهرا | بهترین مسیر برای رفتن به بهشت زهرا
کد خبر: 14355

برای پنجشنبه آخر سال از کدام مسیر به بهشت زهرا برویم؟ | بهترین مسیر برای رفتن به بهشت زهرا+جزئیات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، بهترین مسیرهای تردد به سمت بهشت زهرا (س) برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.

به گزارش ستاره پارسی: سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در برنامه تلویزیونی« شهر امن» در خصوص زیارت اهل قبور و مراجعه شهروندان به بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی سال اظهار داشت: همه ساله و در پنج شنبه و جمعه آخر سال شهروندان جهت زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) مراجعه کرده و این سنت دیرینه و حسنه را انجام می‌دهند. 

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ نیز برحسب وظیفه ذاتی خود از ابتدای صبح طرح انتظامی_ ترافیکی ویژه ای را در این محدوده بمنظور تسهیل عبور و مرور مراجعین به مرحله اجرا در می‌آورد.

سرهنگ رازقی افزود: همکاران بنده از ساعت 4 صبح در محدوده های پیرامونی بهشت زهرا (س ) مستقر شده و نسبت به پوشش ترافیکی این مراسم تا انتهای آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد اما رعایت چند نکته ضروری بوده و کسانی که می‌خواهند از محورهای غربی، مرکزی و شرقی شهر تهران به بهشت زهرا ( س ) مراجعه کنند باید به نکاتی توجه کنند.

وی گفت: کسانی‌که می‌خواهند از قسمت و مناطق غربی شهر تهران به بهشت زهرا ( س ) بروند بهترین مسیر از آزادراه خلیج فارس است؛ بدین ترتیب که از بلوار  علامه عسگری وارد شده و از درب 13 آبان وارد محدوده بهشت زهرا ( س ) می شوند؛ شهروندانی که از مناطق مرکزی تهران به بهشت زهرا ( س ) می‌روند بهترین مسیر از بزرگراه شهید هاشمی است؛ یعنی مستقیم از محدوده تندگویان وارد محدوده بهشت زهرا ( س ) می شوند.

وی گفت:کسانی که می‌خواهند از  قسمت و مناطق شرقی شهر تهران به بهشت زهرا ( س ) مراجعه کنند یک مسیر این است که از بزرگراه امام عل  ( ع ) وارد و از بزرگراه هاشمی استفاده کنند ولی  بهترین مسیر محدوده شهید رجایی بوده که می‌توانند از درب غربی و درب گلدسته وارد محدوده بهشت زهرا( س )  شوند.

سرهنگ رازقی از شهروندان درخواست کرد که  با عوامل پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته و در  محل هایی از قطعات بهشت زهرا (س) که معابر باریک است نسبت به پارک صحیح خودروی خود اقدام کرده تا رفت و آمد دیگر خودروها دچار مشکل نشود.

وی گفت: مراجعه کنندگان مدت حضور خود را در بهشت زهرا (س) طولانی نکرده و به موقع بازگشته و از مسیریاب‌های داخلی برای جستجوی قطعات استفاده کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dxegj