سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/28 08:02
رونالدو | کریستیانو رونالدو | رونالدو در عربستان | رونالدو در النصر
کد خبر: 14431

حرکت عجیب و غریب رنالدو بعد از گلزنی به کامرون همه را شوکه کرد | خوشحالی باورنکردنی رونالدو بعد از گلزنی از ۳۰ متری

النصر عربستان در شبی که کریستیانو رونالدو گلزنی کرد توانست به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش ستاره پارسی:  کریستیانو رونالدو  دوس سانتوش آویرو که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال در جهان است. کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریهٔ 1985 (16 بهمن 1363) در محلهٔ سائو پدرو در فونشال، پایتخت مادیرا می باشد که در محلهٔ نزدیک سانتو آنتونیو بزرگ شد. خانواده کریستیانو رونالدو نام او را به دلیل علاقه شان به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسر خود انتخاب کردند. کریستیانو رونالدو با توجه به اینکه در خانواده ای کم درآمد زندگی می کرد، تحصیلاتش را ادامه نداده و تا مقطع ابتدایی (دبستان) درس خوانده است. کریستیانو رونالدو به تازگی با پیوستن به تیم هاای عربی و محاجرت خود و خانواده اش به عربستان حواشی زیادی را به همراه داشته است.

 

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد. در این بازی النصر در ورزشگاه خانگی خود از اب‌ها پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. النصر در این بازی تا دقیقه ۷۹ با یک گل از حریف خود عقب بود که کریستیانو رونالدو توانست گل تساوی را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد هم این بار تالیسکا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا النصر سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

در جدول رده‌بندی الاتحاد با ۵۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و النصر با ۴۹ امتیاز در رده دوم است. الشباب با ۴۴ امتیاز سوم است و الهلال هم با ۳۹ امتیاز و دو بازی کمتر در رده چهارم است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dxxxw