جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/28 09:34
سریال Last of Us‌ | فصل جدید Last of Us‌ | زمان پخش فصل دوم سریال Last of Us‌
کد خبر: 14435

زمان پخش فصل جدید Last of Us‌ لو رفت | بلا رمزی تاریخ پخش فصل دوم Last of Us‌ را فاش کرد

فصل اول سریال فصل به پایان رسید و این فصل توانست وقایع بازی اول را پوشش دهد. با تائید ساخت فصل دوم The Last of Us و احتمال آغاز فیلم‌برداری در پایان سال میلادی، طرفداران شروع به گمانه‌زنی در مورد تاریخ پخش کردند. بلا رمزی با حضور در قسمت جدید شو تلویزیونی جاناتان راس، اطلاعاتی از فصل آینده فاش کرده است و می‌گوید که احتمال پخش فصل دوم در سال 2024 یا 2025 وجود دارد.

به گزارش ستاره پارسی: نیل دراکمن، خالق بازی Last of Us‌ در مصاحبه‌ای گفته بود که داستان این سریال در چند فصل روایت خواهد شد. احتمال ساخت فصل سوم نیز وجود دارد و موفقیت این سریال باعث شده تا HBO نسبت به ادامه سریال خوش‌بین باشد. پدرو پاسکال مدتی پیش از آغاز فیلم‌برداری فصل دوم در پایان سال یا اوایل سال آینده میلادی گفته بود. البته نگارش فیلم‌نامه چنین سریالی به زمان نیاز دارد و ممکن است ساخت فصل دوم بیشتر از حد انتظار طرفداران طول بکشد.

بلا رمزی، بازیگر نقش الی می‌گوید که داستان فصل دوم پس از وقایع پایانی ادامه می‌یابد و قرار نیست که چند سال فاصله زمانی در داستان ایجاد شود. وی در مورد تاریخ پخش فصل دوم The Last of Us گفت: «مدتی طول خواهد کشید. فکر می‌کنم که فیلم‌برداری اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز شود و در نتیجه تولید در پایان 2024 یا اوایل 2025 به پایان می‌رسد.» این وقفه بدون شک برای افرادی که منتظر فصل دوم بودند، زیاد خواهد بود. البته ساخت چنین سریالی با چنین بودجه‌ای ساده نیست و HBO نیز کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد.

 

فصل دوم سریال The Last of Us

فصل دوم سریال لست آو آس احتمالاً بخشی از وقایع بازی دوم را پوشش خواهد داد. نیل دراکمن به شایعات قطع همکاری با بلا رمزی واکنش نشان داد. او می‌گوید که هیچ‌گاه به فکر تعویض او نیفتاده است: «تنها زمانی این کار را خواهیم کرد که بلا بگوید دیگر با ما همکاری نمی‌کند.» داستان فصل دوم طبق گفته دراکمن به وقایع بین بازی اول و The Last of Us Part II می‌پردازد و اندکی هم از بازی دوم را پوشش می‌دهد. پرش زمانی که در بازی دوم دیدیم در سریال وجود نخواهد داشت.

سریال لست آو آس یک موفقیت تمام‌عیار برای پلی‌استیشن و همچنین HBO بوده است. میلیون‌ها نفر این سریال را تماشا کرده‌‌اند و امتیازهای عالی کسب شده است. کارگردان فیلم گوست آو سوشیما می‌گوید که این سریال، طلسم اقتباس از بازی‌های ویدیویی را شکست و نشان داد که می‌توان فیلم و سریال باکیفیت از بازی‌های محبوب ساخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3keee8