پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/29 12:32
کد خبر: 14462

سورپرایز سوپراستار ایرانی برای همسرش/ پخش جشن ازدواج در تلویزیون

کامران تفتی بازیگر نقش نریمان غلامی در سریال پوست شیر که اجرای برنامه وقتشه را در شبکه 5 سیما برعهده داشت، سالگرد ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش را در تلویزیون برگزار کرد و برای آنها سنگ تمام گذاشت.

در ادامه تصاویری از سالگرد ازدواج ا میرعلی نبویان و همسرش در تلویزیون را مشاهده می کنید.

امیرعلی-نبویان-و-همسرش (1)

 

امیرعلی نبویان و همسرش بهار نوروزپور/ عکس از نیلوفر ساکت

سورپرایز همسر امیرعلی نبویان در برنامه وقتشه

کامران تفتی در یک اقدام کم سابقه سالگردازدواج دوست و همکارش امیرعلی نبویان را در تلویزیون و برنامه وقتشه برگزار نمود. امیر علی نبویان مجری و گرداننده برنامه ارتش سری در این برنامه حضور یافت و طی همکاری با مجری برنامه همسرش بهار نوروزپور را سوپرایز نمود.

سید امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر قبل از حضور همسرش در این برنامه عنوان نمود :

سال گذشته اردیبهشت ماه ما نامزد کردیم با هم، تو شرایطی با هم ازدواج کردیم که از بعضی کم لطفی ها خیلی خوشحال نبودیم، سعی کردیم باهاش کنار بیایم و به رنج هامون غلبه کنیم، همسرم خیلی دوست نداشت که ما مراسمی برگزار کنیم، منم خیلی دوست نداشتم، ترجیح می دادیم که با پول اون مراسم کار بهتری بکنیم برای خودمون، برای بقیه...

شب قبل از ازدواجمون یادمون افتاد چی بپوشیم، رفتیم خرید و پدر و مادرم از شمال اومدن تهران و رفتیم خونه پدر و مادرم، اونجا مراسم عقد رو برگزار کردیم، سر سفره عقد من و بهار انقدر خندیدیم که یادمون رفت چه دعاهایی می تونستیم بکنیم.

من همیشه شرمندشم،به خاطر اینکه خیلی از کارایی که دوست داشتم براش انجام بدم رو نتونستم، امروز به همت بچه های وقتشه و به گرمی حضور شما(تماشاگران) که شاید هیچ وقت تو زندگیم فکر نمی کردم مهمونهای به این عزیزی و در عین حال ناشناسی در مراسم عروسیمون حاضر باشن، می خوام سوپرایزش کنم و برای اولین بار تو زندگیم بهش دروغ گفتم یعنی همه راستش رو نگفتم.

بعد از این صحبت ها و پخش آهنگ آمد بهار جان ها همسر امیرعلی نبویان در برنامه حضور یافت و در روز ولادت امام رضا سوپرایز شد.

امیرعلی نبویان و همسرش در برنامه وقتشه

امیرعلی نبویان کیست؟

سید امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر در مهر ماه 1395 با بهار نوروزپور ازدواج کرد.

امیر علی نبویان متولد 2 فروردین 1359 در آمل است و در آثاری چون نوشدارو، خانه دختر، زرد، شب های مافیا بازی کرده و اجرای برنامه هایی چون ارتش سری، خنداننده شو 3، رادیو هفت، خوشا شیراز و صد برگ را برعهده داشته است.

بهار نوروز پور متولد 22 فروردین ماه 1360 می باشد و یک سال و نیم از نبویان کوچکتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n99rg