جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/02 02:32
الهام چرخنده | الهام چرخنده بازیگر | عکس الهام چرخنده در خارج
کد خبر: 14497

عکس لو رفته و عاشقانه الهام چرخنده و همسرش در خارج از کشور | الهام چرخنده در خارج از کشور غوغا کرد!

الهام چرخنده بازیگر تلویزیون که زندگی اش با حواشی زیادی همیشه همراه بوده است، عکس جدیدی از خودش و همسرش در خارج از کشور منتشر شد.

به گزارش ستاره پارسی: الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد. الهام چرخنده تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد.الهام چرخنده در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت. الهام چرخنده پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

 

الهام چرخنده و همسرش در کربلا

الهام چرخنده بازیگری که بسیاری از مخاطبان تلویزیون او را با نقش زیور در آوای باران می شناسند، تصویری زیبا در کنار همسرش در فضای عرفانی حرم حضرت ابوالفضل(ع) به یادگار رفت. این هنرمند که چند سالیست از حرفه بازیگری کناره گیری کرده، به دلیل شغل همسرش در خارج از کشور حضور دارد. در این بخش از نمناک اطلاعاتی از ازدواج های الهام چرخنده ارائه می دهیم و عکس الهام چرخنده و همسرش در خارج از کشور را مشاهده می کنید.

 

الهام چرخنده

 

ازدواج الهام چرخنده و فرزندان خانم بازیگر

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون، سه بار ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد، از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما خانم بازیگر از ازدواج اول خود پسری به نام شایان شعبانی دارد.

الهام چرخنده در سال 1375 برای دومین بار با فرشید نوابی ازدواج کرد. فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون متولد سال 135٧ است که در آثاری چون جدال با سرنوشت، من یک مستاجرم، ماه و پلنگ، ششمین نفر و...بازی کرده است.

آخرین بازی مشترک او و الهام چرخنده مربوط به سال 1392 در سریال پروانه بود، این زوج در همان سال و در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند. حاصل ازدواج الهام چرخنده و فرشید نوابی، پسری به نام ارسطو می باشد.

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 از ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی خبر داد، این هنرمند بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

 

الهام چرخنده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36eeoe