جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/03 03:31
هدیه بازوند | هدیه بازوند یازیگر نون خ | روژان سریال نون خ | سریال نون خ
کد خبر: 14522

روژان سریال نون خ آقا زاده از آب درآمد | هدیه بازوند دختر کدوم مسئول معروفه؟

بازیگر معروف سریال راز بقا و نون خ سعید آقاخانی با انتشار تصویری خانوادگی و توضیحی شفاف به برخی مطالب منتشر شده پاسخ داد.

به گزارش ستاره پارسیهدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 مرداد سال 1366 در بندرعباس است. هدیه بازوند فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد. هدیه بازوند در خانواده ای 5 نفره در بندرعباس به دنیا آمد اما اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می باشد. هدیه بازوند دارای یک برادر بزرگتر از خودش به نام حسن و برادری کوچکتر از خودش به نام احمد است. هدیه بازوند زبان فارسی کرمانشاهی را خیلی خوب بلد بوده اما زبان کردی را تنها متوجه می شود ولی نمی تواند صحبت کند. هدیه بازوند ازدواج نکرده و مجرد است و تصاویری که با عنوان عکس همسر هدیه بازوند منتشر می شود، مربوط به برادران خانم بازیگر می باشد.

 

روژان سریال نون خ، دختر کدوم مسئول معروفه؟

بازیگر معروف سریال راز بقا و نون خ سعید آقاخانی با انتشار تصویری خانوادگی و توضیحی شفاف به برخی مطالب منتشر شده پاسخ داد.

روژان سریال نون خ توضیح داد؛ شایعه آقا زاده بودن هدیه بازوند رد شد

با پخش سریال نون خ 4 و حضور دوباره بازیگران اصلی این فیلم همچون روژان نون خ، مخاطبان را مشتاق کرد تا بیشتر در مورد این بازیگران کرد زبان بدانند. سریال جدید سعید آقاخانی کارگردان سریال پربیننده نون خ است که روایت کمدی دارد به عنوان سریال نوروزی از شبکه اول سیما هر شب پخش می شود. کارگردان معروف سریال راز بقا این بار هم با تعداد زیادی از بازیگران وعوامل «نون خ» همکاری داشته است.

خبری در مورد اینکه روژان سریال نون خ دختر یکی از مسئولان است منتشر شده بود که هدیه بازوند سریال نون خ 4، در یکی از پست های اینستاگرامیش که در ادامه مشاهده خواهید کرد، درباره شایعه آقا زاده بودنش توضیحاتی ارائه داد.

 

هدیه بازوند دختر استاندار کرمانشاه نیست

هدیه بازوند ایفاگر نقش بیتا در سریال راز بقا با انتشار عکس پدرش و ارائه توضیحاتی، اعلام کرد که استاندار کرمانشاه پدر وی نیست و نوشت:

 

هدیه بازوند

 

یه نفر هست که میدونم میشنوه درد دلامو..

میگیره دستمو آروم،همیشه داره هوامو..

یه نفر هست که امیدم رو،نمیزاره بمیره..

شب و روز عشقش همینجا،توی این سینه اسیره..

یه نفر هست که محاله،منو جایی جا بزاره..

تا ببینه بیقرارم،میبینم اون بیقراره..

من هنوز چیزی نگفتم،همه حرفامو میدونه..

تا میاد اشک توی چشمام،خودشو زود میرسونه..

*به وقت دلتنگی برای بابای عزیزم

*من به فدات بابایی

پ.ن: با کمال ادب و احترام به جناب آقای هوشنگ بازوند، استاندار شریف و زحمتکش کرمانشاه، میخواستم اعلام کنم بنده دختر ایشون نیستم و هیچگونه نسبت فامیلی با ایشون ندارم و فقط یک تشابه نام خانوادگیه مثل صدها تشابه دیگه ای که همه جا هست

 

هدیه بازوند

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y88zj