پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/07 14:33
کد خبر: 14635

فیلم در کلبه را بزن + معرفی و بررسی نقد، بازیگران، داستان و نمرات

در معرفی و بررسی فیلم در کلبه را بزن خواهیم پرداخت به ‌نقد اثری که در سال ۲۰۲۳ میلادی راهی بازار شده است و انتظار می‌رود که بر اساس تجربیاتی که از فیلم های ترسناک داریم تا حدود زیادی بر مبنای همان قاعده صحنه‌ها و تصاویر ترسناک بنا شده باشد. فیلم knock at the cabin 2023 یا در کابین را بزن، مناسب برای رده‌بالای 18 سال است و یک داستان کلیدی در یک اتفاق پیچیده و ماورایی را بیان می‌کند.

وقتی صحبت از بهترین فیلم‌ های خارجی در ژانرهای مختلف می‌شود معمولاً آثار ترسناک کم‌ترین شانس را خواهند داشت و این به دلیل استفاده از المان‌های عمدتاً تکراری است. فیلم در کلبه را بزن در کشورهای چین و آمریکا ساخته شده و زبان آن انگلیسی – لاتین است. پیش از هر چیزی انتظار می‌رود که داستان این اثر در میان روایت، ما را به خودش درگیر کند؛ اما اینکه تا چه حد برای یک فرد بالغ ترسناک خواهد بود چیزی است که باید به آن پاسخ داد.

فیلم در کلبه را بزن (8)

داستان فیلم در کلبه را بزن

داستان فیلم در کلبه را بزن در مورد حضور یک خانواده سه‌نفره در یک کلبه دورافتاده در حین تعطیلات است. آن‌ها توسط چهار نفر گروگان گرفته می‌شوند و گروگان‌گیران از آن‌ها می‌خواهند که برای جلوگیری از اتفاقی پیچیده یعنی آخرالزمان، فداکاری بزرگی را انجام دهند و جلوی یک فاجعه تمام‌عیار در دنیا را بگیرند. داستان روندی پیچیده دارد و در آن بازیگران به نوبه، در نقش خودشان ایفای نقش می‌کنند. انتظار می‌رود که این فیلم یکی از جالب‌ترین تجربه‌ها از ژانر ترسناک باشد. دختربچه قصه ما نیز تأثیر مهمی را در پیشروی داستان دارد.

این فیلم در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط نایت شیامالان کارگردانی شده است. ژانر وحشت و حضور یک حس رازآلود در آن‌ یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد. علاوه‌برآن، این اثر هم‌زمان با پخش جهانی در سراسر جهان در شبکه دیجیتال به نمایش درمی‌آید.

فیلم در کلبه را بزن (7)

بازیگران فیلم در کلبه را بزن

وقتی در مورد پایان جهان صحبت می‌کنیم، به طبع انتظار داستانی پر از وهم و ترس را خواهیم داشت. کارگردان نیز به‌خوبی از این دست‌مایه استفاده کرده و توانسته است آن را بر مبنای یک روایت جذاب، تبدیل به فیلم کند. هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه نقش‌آفرینی هرکدام از بازیگران در این اثر در دسترس نیست؛ اما بر اساس چیزهایی که در تیزرها مشاهده شده است تا حد زیادی می‌توان حدس زد که بازیگرانی مانند دیو باتیستا و بن الدریج چرا برای این اثر انتخاب شده‌اند.

دیوید باتیستا در فیلم در کابین را بزن!

دیوید باتیستا به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران این فیلم، در یک نقش مهم به‌عنوان رویارو کننده با هیولا شناخته می‌شود. او زاده ۱۹۶۹ در امریکاست، بدنسازی، بازیگری، ورزش‌های رزمی و … از جمله عرصه‌های حضور او در دنیای افراد مشهور است. این بازیگر توانسته در این اثر موفقیت خوبی را رقم بزند. او از بهترین بازیگران مرد هالیوود برای نقش‌های اکشن بود و در این فیلم نیز با نام لئوناردو شناخته می‌شود.

فیلم در کلبه را بزن (6)

بن الدریج

بازیگر بریتانیایی این فیلم یعنی بن الدریج نیز زاده ۱۹۸۵ است و قبلاً در آثاری چون: پنی ورث حضور داشته است، البته او در دسته بازیگران شاخص و برنده جوایز متعدد شناخته نمی‌شود و صرفاً شخصی است که می‌تواند فرم داستان‌های فروش بالا را رقم بزند.

فیلم در کلبه را بزن (5)

روپرت گرینت

روپرت الکساندر لوید گرینت به دلیل حضور در فیلم‌هایی همچون: خدمتکار، هری پاتر و قفسه عجایب شناخته می‌شود و متولد ۱۹۸۸ در کشور انگلستان است. نقش‌آفرینی‌های تأثیرگذار، کلیدی و زیادی نیز در آثار تئاتر داشته و به‌طورکلی یک بازیگر مهم و موفق در عرصه سینمای بریتانیا به‌حساب می‌آید. او تاکنون توانسته در بهترین فیلم‌ های درام ایفای نقش کند.

فیلم در کلبه را بزن (4)

جاناتان گروف

در ادامه معرفی و بررسی فیلم در کلبه را بزن، با یکی دیگر از بازیگران این فیلم آشنا خواهیم شد. جاناتان گروف مرد دیگر این فیلم مهم است که در سال ۱۹۸۵ در کشور امریکا به دنیا آمده و علاوه بر بازیگری به حرفه‌های خوانندگی و … نیز مشغول است. او تاکنون در آثاری چون: ماتریکس ۴، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم و آلی گمشده نیز حضور داشته و نقش او در انیمیشن‌ها به‌عنوان یک صداپیشه است.

فیلم در کلبه را بزن (3)

نیکی اموکا برد

نیکی اموکا برد نیز در فیلم در کلبه را بزن، یکی دیگر از بازیگران شاخصی است که حضور خواهد داشت. او در تاریخ ۱۹۷۶ در نیجریه به دنیا آمده و از سال ۱۹۹۸ تاکنون مشغول فعالیت در حوزه هنر است. در فیلم‌هایی مانند: کواری و صورت یک فرشته نیز ایفای نقش کرده است.

عوامل فیلم Knock at the Cabin 2023

استیو دزموند، مایکل شرمن و ام. نایت شیامالان نویسندگان فیلمنامه این اثر بر اساس رمان The Cabin at the End of the World نوشته پل جی ترمبلی خواهند بود. علاوه‌برآن، دیوید باتیستا، بن الدریج، روپرت گرینت، جاناتان گروف، نیکی اموکا برد، ابی کوین، ویلیام راگزدیل، ساتومی هافمن، کریستن کوی، جری لابرو، مک کنا کریگان، دبی لی، اسکات ووگل،  کت مورفی و در نهایت کلر لوئیز فراست بازیگران دیگر این اثر هستند و در بررسی فیلم در کلبه را بزن می‌توان گفت کارگران فیلم در کلبه را بزن به دلیل ساخت و تولید انواع آثار فراطبیعی و ترسناک، شهرت زیادی به دست آورده است.

Universal Pictures و Blinding Edge Pictures و FilmNation Entertainment مسئول پخش و تولید این اثر در سراسر دنیا هستند و نایت شیامالان تاکنون توانسته موفقیت‌های زیادی را با اثرهای مشابه به دست آورد و به طبع در معرفی و بررسی فیلم در کلبه را بزن بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

نقل‌ و قول عوامل فیلم در کلبه را بزن

فیلادلفیای پنسیلوانیا اصلی‌ترین مقصد فیلم‌برداری این کارگردان مشهور برای آثارش است. موضوع مهم در مورد کارگردان فیلم درب کلبه را بزن این است که با آلفرد هیچکاک مقایسه می‌شود. توانسته با شکل‌دهی به داستان‌ها و روندهایی که پیش می‌برد، به موفقیت‌های مهمی برسد. انتظار می‌رفت بر اساس تریلرها و تیزرهایی که در طول مدت‌زمان پیش‌تولید از این اثر در دسترس قرار گرفته است، در انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی اکران شود؛ اما به‌هرحال به مقصد نهایی رسید، همین‌طور اثر در تاریخ ۳ فوریه منتشر می‌شود.

بودجه فیلم Knock at the Cabin 2023

به عقیده بسیاری این اثر می‌تواند یکی از بهترین فیلم های راتن تومیتوز البته در ژانر ترسناک و رازآلود باشد. بررسی فیلم در کلبه را بزن، می‌تواند شروعی باشد بر بررسی حضور دوباره آثار این‌چنینی در سینمایی که مدتی بود به دلیل بیماری‌ها کم‌رنگ‌تر شده بود. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد بودجه فیلم Knock at the Cabin 2023 در دسترس قرار نگرفته است و به طبع نرخ فروش نیز مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود به دلیل حضور ستارگان اکشنی چون: باتیستا، این اثر بتواند موفقیت خوبی را برای خودش در گیشه دست‌وپا کند.

تاریخ اکران فیلم Knock at the Cabin 2023 – در کلبه را بزن

۳ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی یا به عبارتی ۱۴ بهمن سال جاری، زمان دقیق اکران این فیلم در ایالات متحده امریکاست و انتظار می‌رود که حضور آن در گیشه بر اساس تجربه درخشش و همین‌طور فروش باشد. پس از آن به طبع شاهد پخش نسخه دیجیتال و بلوری این اثر خواهیم بود.

در بررسی فیلم در کلبه را بزن، لازم است به این موضوع اشاره کنیم که اثر مذکور در تاریخ ۳ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان و توسط کمپانی United International Pictures (UIP) در سینماهای کشور آرژانتین اکران خواهد شد. سپس در کشورهای امریکا، انگلستان، استرالیا، برزیل، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند و آرژانتین نیز این اثر به‌صورت اینترنتی در دسترس قرار می‌گیرد؛ یعنی شما امکان تماشای اکران آنلاین این اثر را در تمامی کشورهای مذکور خواهید داشت.

فیلم در کلبه را بزن (2)

معرفی فیلم در کلبه را بزن: حواشی

تجربه حضور در بهترین فیلم های فانتزی با رگه‌هایی از وحشت و ترس می‌تواند بهترین اتفاق برای یک بازیگر باشد؛ چون ژانر فانتزی اساساً خیلی موردتوجه بخش مهمی از منتقدان سینما قرار نمی‌گیرد. موضوع مهمی که در نقد فیلم در کلبه را بزن با آن مواجه شدیم، همان عیب و ایرادات همیشگی آثار اقتباسی است؛ جایی که گفته می‌شود سازنده اثر حق نشر را دریافت نکرده و برخی دیگر نیز می‌گویند که این اثر در واقع یک رمان کاملاً پیچیده است که می‌تواند موفقیت خوبی را به‌واسطه دریافت تمامی حق امتیازها به دست آورد.

رمان پل جی ترمبلی اگرچه اثری شاخص به‌حساب می‌آید؛ اما به‌هرحال داستان‌هایی که تاکنون از آن ساخته شده، آن‌طور که بایدوشاید نتوانسته‌اند در جهان سینما پررنگ و عالی باشند. یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات در معرفی فیلم در کلبه را بزن این بود که کارگردان به جز چند مورد بازیگران معروف از بازیگران تقریباً ناشناخته‌ای استفاده کرده است که توان بازیگری خوبی دارند و می‌توانند آثار را تا حد زیادی تبدیل به یک فرم با بودجه کم و البته حرف‌های زیادی برای گفتن، کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی فیلم در کلبه را بزن پرداختیم، اثری ترسناک و رازآلود با جلوه‌هایی از وهم که در سال ۲۰۲۳ میلادی در کشورهای امریکا و چین تولید شده و توسط کمپانی‌های مطرح در سراسر دنیا اکران می‌شود. زمان انتشار و ریلیز فیلم درب کابین را بزن نیز ۳ فوریه سال جاری است و انتظار می‌رود که هم‌زمان با پخش جهانی، به‌صورت آنلاین نیز در بسیاری از کشورهای مهم دیگر اکران شود.

این اثر بر اساس یک رمان ساخته شده و اثری اقتباسی به‌حساب می‌آید، همین‌طور از جمله بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به: دیو باتیستا، روپرت گرینت، جاناتان گروف، نیکی اموکا برد و بن الدریج اشاره کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی از نمرات و امتیازات این اثر در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین‌ها در راتن و همین‌طور IMDb در رتبه مناسبی قرار بگیرد.

سؤالات متداول

۱- نام دیو باتیستا در فیلم در کلبه را بزن چیست؟

لئوناردو

۲- فیلم در کلبه را بزن در چه تاریخی اکران می‌شود؟

این فیلم در تاریخ ۳ فوریه سال ۲۰۲۳ ریلیز می‌گردد.

۳- ژانر فیلم در کابین را بزن چیست؟

این فیلم در ژانر ترسناک و رازآلود ساخته شده است.

۴- فیلم در کلبه را بزن از چه رمانی اقتباس شده است؟

The Cabin at the End of the World یا کابین رو به پایان جهان

۵- داستان فیلم در کلبه را بزن چیست؟

این فیلم در مورد گروگان‌گیری یک خانواده توسط گروهی ۴ نفره است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3keeya