چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/10 13:29
کد خبر: 14704

مصرف مواد روانگردان در کرج و گروگانگیری | سرنوشت سه گروگان به کجا رسید؟

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به گروگان‌ها وارد نشد، گفت: مصرف مواد روان‌گردان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها باید با نظارت مستمر بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از آلودگی آن‌ها در گرداب اعتیاد پیشگیری کنند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد که فردی که به دلیل مصرف مواد مخدر در منطقه رجایی شهر کرج ، سه نفر از بستگان خود را گروگان گرفته بود، توسط عوامل پلیس آگاهی استان دستگیر شده است. سرهنگ حکمت شجاعی نیز با اعلام این خبر اضافه کرد که پس از مراجعه افرادی به کلانتری ۱۳ باهنر شهرستان کرج و اعلام این اتفاق، عوامل پلیس آگاهی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: علی رغم تلاش چند ساعته کارآگاهان و عوامل اورژانس اجتماعی برای دعوت متهم به آرامش و منصرف کردن نامبرده از این اقدام، اما به دلیل مصرف روان‌گردان این اقدامات کارساز نبوده و نامبرده همچنان اقدام به تهدید قتل گروگان‌ها در صورت عدم ترک محل از سوی پلیس می‌کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه مأموران با رعایت نکات ایمنی در یک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شده و متهم را بدون اینکه بتواند عکس‌العملی از خود نشان دهد دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به گروگان‌ها وارد نشد، خاطرنشان کرد: مصرف مواد روان‌گردان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها باید با نظارت مستمر بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از آلودگی آن‌ها در گرداب اعتیاد پیشگیری کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3999xe