چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/10 13:30
کد خبر: 14705

این پسر با عکس پاهایش به شهرت جهانی رسید + تصاویر هیجان انگیز

موبری پسر معروف اینستاگرامی با نشان دادن عکس پاهایش در مناطق مختلف، سعی می‌کند به دنبال‌کنندگانش حس سفر کردن را القا کند.

راس موبری یک جوان ۲۹ ساله است که شغل تمام وقت خود را رها کرده و در حال حاضر به سفر به سراسر جهان مشغول است تا عکس‌های پاهایش را در این مکان‌های دیدنی ثبت کند و در اکانت اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد! او همواره عاشق سفر بوده و تمایل داشته است تا تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. راس موبری با نشان دادن آن زاویه تازه، دید جدیدی به این مکان‌های تاریخی و دیدنی ارائه می‌دهد.

این « عکاس خودآموخته» اغلب درباره سفرهایش در اینستاگرام می‌نویسد و به‌جای تصویر خودش، عکس‌های پاهایش را در طول مسیر منتشر می‌کند.

موبری، یک کارمند پاره‌وقت بریتانیایی، توانسته به اسکاتلند، ولز، نروژ، ایسلند، فنلاند، سوئد، تایلند، کامبوج، ایالات‌متحده آمریکا، استرالیا، دبی، مصر، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، مجارستان، یونان، جمهوری چک و برونئی سفر کند و طبق گفته خودش تمام این سفر‌ها حدود ۱۲۰۰۰ دلار خرج برداشته است.

موبری با نشان دادن پاهایش می‌خواهد به دنبال کنندگانش این حس را بدهد که خودشان در حال سفر هستند.

او تازه یکی دو سال گذشته شروع به گرفتن عکس‌های پاهایش از این زاویه کرده و می‌گوید: «برای گرفتن عکس‌های جدید باید دوباره به کشور‌هایی که قبلا دیده‌ام، سفر کنم.»

پسری که با عکس پاهایش به شهرت جهانی رسید

پسری که با عکس پاهایش به شهرت جهانی رسید

پسری که با عکس پاهایش به شهرت جهانی رسید

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ayyrk