پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/12 09:41
The Last of Us | سریال The Last of Us | زامبی های سریال The Last of Us | صدای زامبی های The Last of Us
کد خبر: 14757

ببینید | صدا های زامبی The Last of Us را چگونه تولید کردند؟

در ادامه این مطلب میپردازیم بع نحوه صدا گذاری زامبی های سریال The Last of Us که بریا همه میتواند جالب باشد. پس تا انها همراه ما باشید.

به گزارش ستاره پارسی: The Last of Us یک مجموعه تلویزیونی پسا-آخرالزمانی در ژانر درام است که به دست کریگ مازن و نیل دراکمن برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده است. این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی با همین نام که در سال ۲۰۱۳ توسط ناتی داگ توسعه داده شده، ساخته شده است. داستان The Last of Us در سال ۲۰۲۳، بیست سال پس از شیوع یک نوع آلودگی قارچی جهانی است که باعث همه‌گیری شده است؛ یک قاچاقچی به نام جوئل (با بازی پدرو پاسکال ) مسئولیت همراهی با یک نوجوان به نام الی (با بازی بلا رمزی) را در سراسر ایالات متحده پس از آخرالزمان دارد.

تصویربرداری این مجموعه از ژوئیه ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در سراسر آلبرتا، کانادا انجام شده است. این اولین سریال از شبکه اچ‌بی‌او است که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده است و محصول مشترک شرکت‌های سونی پیکچرز تله‌ویژن، پلی‌استیشن پروداکشنز، ناتی داگ، د مایتی مینت و ورد گیمز است. فصل اول این مجموعه که شامل نه قسمت است، توسط مازن و دراکمن (نویسنده و کارگردان بازی) نوشته شده است. موسیقی این مجموعه تلویزیونی توسط آهنگساز اصلی بازی، گوستاوو سانتائولایا و دیوید فلمینگ ساخته شده است.

The Last of Us در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و توانسته است نقدهای مثبت بسیاری را جلب کرد.

 

بعد از به اتمام رسیدن فصل اول The Last of Us  جذاب فیلمی از از صداگذاری زامبی های این مجوعه منتشر شده است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. این فیلم منتشر شده به شرح زیر میباشد:

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gdd7n