پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/13 12:01
کد خبر: 14785

نامه ای که کریس رونالدو را به ایران خواهد آورد! + متن نامه

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به پیام تبریک همتای عربستانی خود واکنش نشان داد. این واکنش رئیس فدراسیون فوتبال ایران به نظر می‌رسد که منجر به افزایش همکاری‌های مثبت بین کشورها می‌شود.

پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام ملت‌های آسیا ، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، یاسر المسحل، پیام تبریک خود را به دست‌اندرکاران و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران منعکس کرد. به گفته یاسر المسحل، قهرمانی این تیم نشان از پتانسیل بالای فوتبال ساحلی در کشورهای منطقه است و همچنین باعث شادمانی و افتخار برای همه دوستداران فوتبال در ایران و عربستان شده است. به نظر می رسید این نامه بار دیگر به تلطیف ارتباط فوتبالی ایران و عربستان کمک خواهد کرد و می توان شاهد حضور تیم‌هایی چون الهلال و النصر با ستارگانی چون کریستیانو رونالدو در ایران بود.

این پیام تبریک، امروز با واکنش رئیس فدراسیون فوتبال ایران همراه شد و مهدی تاج در پاسخ به یاسر المسحل، ضمن تشکر از پیام او، از او و دبیرکل فدراسیون فوتبال این کشور دعوت کرد تا برای تحکیم روابط دو فدراسیون، به ایران سفر کنند.
دعوتی که بی‌تردید به عادی‌تر شدن ارتباط فوتبالی ایران و عربستان منجر خواهد شد و با توجه به این‌که هر دو کشور سهمیه 3+1 در لیگ قهرمانان آسیا داشته و احتمال تقابل تیم‌های ایرانی و عربستانی در این مسابقات بالاست، می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری بازی‌های نمایندگان این دو کشور در خاک همدیگر باشد و به این ترتیب، می‌توان شاهد حضور تیم‌هایی چون الهلال و النصر با ستارگانی چون کریستیانو رونالدو در ایران بود.

در ادامه متن نامه مهدی تاج به یاسر المسحل را به نقل از سایت فدراسیون فوتبال می‌خوانید؛

امیدوارم شما در سلامت کامل باشید.
خوشحالم که تمجیدها و درودهای خود را به شما و جامعه فوتبال عربستان سعودی برسانم.
بدون شک همه در فوتبال آسیا اذعان دارند که ایران و عربستان سعودی دو قدرت فوتبال در سراسر این قاره هستند.

من قویاً معتقدم که باید گام‌های بیشتری برای هدف قرار دادن موفقیت‌ها و دستاوردهای بیشتر فوتبال در هر دو کشور در آینده برداشته شود.
با این اوصاف، افتخار من این است که دعوت رسمی فدراسیون فوتبال ایران را از شما و دبیرکل عربستان سعودی برای دیدار از فدراسیون فوتبال ایران به‌منظور تحکیم روابط دوجانبه و همکاری‌های بیشتر بین دو طرف تقدیم کنم.

در آخر از پیام تبریک محبت‌آمیز شما به‌مناسبت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2023 فوتبال ساحلی قدردانی می‌کنم.

 

1837523

 

 

بیشتر بخوانید:

  • درخواست جالب مهدی قایدی از مدیران الاهلی

  • داستان تکان‌دهنده تتوی جورجینا/چرا رونالدو هرگز تتو نمی‌کند؟

  • اعتراض استقلالی‌ها به دولت و وزارت ورزش؛ فکر کنید استراماچونی هم مثل لوکادیا است!

۲۵۱۲۵۴

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m88l8