جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/13 14:40
کد خبر: 14796

همسر خیانتکار آقای بازیگر در خانه سالمندان درگذشت!

"شارون آکر"، بازیگر پیشکسوت هالیوود و ستاره فیلم "شلیک به هدف" که در آن نقش همسر خائن "لی ماروین" را بازی کرده بود، در سن ۸۷ سالگی در خانه سالمندان تورنتو دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ستاره پارسی: شارون آکر بازیگر کانادایی سینما ، تلویزیون و تئاتر بخاطر بازی در فیلم ‌های «پوینت بلانک»، «پری میسون جدید» و «تولدم مبارک» شهرت داشت. مادر این هنرپیشه ۱۶ مارس در خانه سالمندان در زادگاهش تورنتو درگذشت. این خبر را کیم اورست دختر و مدیر برنامه‌های شارون به هالیوود ریپورتر اعلام کرد. پسر عموی شارون نیز در فیسبوک مرگ این بازیگر را تایید کرد. شارون آکر در زمینه بازی در فیلم ها و سریال‌های مختلف فعال بود و در آثار Perry Mason و تولدم مبارک نقش‌های مهم داشت. 

آکر در ۲ آوریل ۱۹۳۵ در تورنتو به دنیا آمد. او در ۹ سالگی به فرزندی گرفته شد. شارون در رشته هنر تحصیل کرد و در سال ۱۹۵۳ دانش‌آموخته شد. حرفه بازیگری او از روی صحنه شروع شد، به جشنواره استراتفورد شکسپیر پیوست و به اروپا سفر کرد. اولین کار بلند او در سال ۱۹۵۷ با جیم خوش شانس انجام شد.

شارون آکر نقش همسر خیانتکار لی ماروین را در فیلم کلاسیک نئو نوآر سال ۱۹۶۷ «پوینت بلنک» و همچنین «زن دست راست دلا استریت» مقابل مونت مارکهام در ریبوت پری میسون در دهه ۱۹۷۰ ایفا کرد.

همسر خیانتکار ماروین در خانه سالمندان درگذشت

فیلم ترسناک تولدم مبارک در سال ۱۹۸۱ آخرین فیلمی بود که شارون در آن ظاهر شد و آخرین حضور تلویزیونی او به جوان و بی قرار در سال ۱۹۹۲ مربوط می‌شود.

پس از آن، او برای ادامه زندگی در کلبه‌ای در ماسکوکا انتاریو سکونت گزید و به نقاشی و مجسمه سازی روی آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45aa9x