دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/14 16:29
کد خبر: 14834

همسر فوتبالیست معروف یک نامه نوشت و برای همیشه خداحافظی کرد!

با نوشتن یک متن طولانی، شریک زندگی پیشین جرارد پیکه از بارسلونا خداحافظی کرد و این کار باعث جاری شدن سیلی از پیام‌های هواداران به سمت او شد.

در سال اخیر، زندگی شکیرا پر از فراز و نشیب بوده است. او نه تنها به دلیل جدایی از جرارد پیکه و خیانت شریک زندگی‌اش، بلکه به دلیل بیماری پدرش هم با مشکلاتی روبرو شده است. این بیماری سبب بستری شدن او در کلینیک بارسلونا شده بود. اما خوشبختانه، پدر شکیرا بهبود یافت و او حالا می‌تواند از اسپانیا به آمریکا برود. ویلیام مبارک سرانجام از بیمارستان مرخص شد و می‌تواند به سفر خود بپردازد.

شکیرا نوشت: «من در بارسلونا ماندم تا فرزندانم ثبات داشته باشند، همان ثباتی که در گوشه دیگری از زمین در کنار دوستان، خانواده و دریا به دنبالش هستیم. امروز فصل جدیدی از خوشبختی آن‌ها را آغاز می‌کنیم. از همه کسانی که در بارسلونا با من همراه بودند سپاسگزارم، آنجا یاد گرفتم که دوستی دوام طولانی‌تری از عشق دارد. از همه کسانی که من را تشویق کردند، اشک‌هایم را پاک کردند، الهام‌بخش من شدند و به رشد من کمک کردند تشکر می‌کنم، از طرفداران اسپانیایی‌ام که مرا غرق محبت و وفاداری کردند ممنونم. به زودی شما را می‌بینم.»

پنجشنبه شب گذشته، خانه شکیرا به دلیل خبر بهبودی پدرش مملو از شادی شد، و او اکنون می‌تواند به یکی از شهر‌هایی که در آن شهرت جهانی خود را آغاز کرد بازگردد.

چندین منبع نزدیک به این خواننده اشاره می‌کنند که این تصمیم غیرمنتظره نبوده و او از مدتی پیش خواهان تغییر بود، اما به خاطر خانواده و فرزندانش در بارسلونا ماند، با این حال، همه آن‌ها برای شروع یک ماجراجویی جدید در میامی هیجان‌زده هستند.

شکیرا در اینستاگرامش یک استوری از پنجره هواپیما منتشر کرد و نوشت: «اما همه چیز همیشه آنطور که آرزویش را داریم پیش نمی‌رود. گاهی می‌دویم، اما نمی‌رسیم. شک نکنید که من همیشه اینجا خواهم بود.»

منبع: خبرورزشی

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j55ke