پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/20 03:45
مرگ مشکوک | قتل | قتل مرد جوان | مرگ مشکوک مرد جوان
کد خبر: 14991

مرگ مشکوک مرد جوان در غیاب همسرش | مرگ مشکوک یک مرد جوان محله سنایی

جسد یک مرد جوان که به طرز مشکوکی در خانه‌اش فوت کرده بود، توسط همسرش کشف شد؛ زن جوان برای انجام کار خود از خانه خارج و هنگام بازگشت با جسد همسر خود روبه‌رو شد.

به گزارش ستاره پارسی: در روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه، همسر مرد جوانی که در خانه‌ای در محله سنایی زندگی می‌کرد، به مرکز فوریت‌های پلیسی با شکایت از مرگ مشکوک همسرش گزارش داد. اطلاعات اعلام شده حاکی از این بود که مرد جوان در آن زمان در خانه بوده است. پس از اعلام این خبر، تیم تحقیقاتی پلیس تشکیل شده و با دستور محمد مهدی براعه، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، به محل حادثه فرستاده شدند تا تحقیقات ابتدایی را آغاز کنند.

 

تیم جنایی پس از وارد شدن به خانه موردنظر با جسد مرد حدوداً 41 ساله‌ای مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده بود و بررسی‌‌های اولیه نشان‌ می‌داد، جسد متوفی توسط همسرش در خانه کشف شده است.

تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص کرد، زن جوان برای انجام کار خود از خانه خارج و هنگامی که بازگشته با جسد همسر خود روبه‌رو شده و موضوع را پس از این حادثه به پلیس اطلاع داده است همچنین گزارش پزشک صحنه در معاینات اولیه حاکی از آن بود که متوفی بیماری خاصی نداشته و قبل از مرگ، استفراغ کرده است.

تیم پلیسی پس از پایان تحقیقات میدانی در خانه موردنظر از سوی قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده بررسی‌های تخصصی را کلید بزنند.

با دستور محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v5qx6