پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/21 03:46
قتل | قتل پدر | قتل پدر توسط پسرش
کد خبر: 15015

قتل پدر به دستان پسرش | اعترافات مرد جوان به قتل پدرش در شهر ری

روز حادثه پدرم من را با چوب کتک زد که عصبانی شدم و ...

در روز پنجشنبه هفدهم فروردین‌ماه، خانواده‌ی یک جوان در محله شهرری، پس از کشف جسد فرزندشان، این اتفاق را به شماره‌ی پلیس 110 گزارش دادند. به علت جدی بودن این اتفاق، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس، متخصصان پزشکی قانونی و ماموران کلانتری به همراه بازپرس ویژه‌ی قتل، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از وارد شدن به خانه موردنظر با جسد مرد سالخورده‌ای مواجه شدند که براثر خفگی به قتل رسیده و آثار جراحت با چاقو روی صورتش به شدت مشهود بود؛ همچنین بررسی‌های اولیه نشان می‌داد جسد توسط مقتول توسط اعضای خانواده‌اش کشف شده است.

تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از اینکه جسد در خانه مورد نظر کشف شود، یکی از پسران مقتول به کلانتری محل رفته و در اظهارات ضد و نقیضی فقدان پدر خود را اعلام کرده است که همین ماجرا شک کارآگاهان جنایی را برانگیخت.

همین سرنخ کافی بود تا پسر جوان هدف تحقیق قرار بگیرد؛ متهم در ابتدا منکر هرگونه درگیری بود اما پس از اینکه متوجه شد کارآگاهان کبودی روی دستانش را مشاهده کردند، به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: ساعتی قبل پدرم من را با چوب کتک زد که عصبانی شدم و ابتدا او را خفه کردم.

متهم پرونده ادامه داد: سپس صورت مقتول را هدف ضربات چاقو قرار دادم و از خانه فرار کردم؛ می‌دانستم پلیس دیر یا زود جسد را پیدا خواهد کرد که به همین خاطر به کلانتری محل رفتم و فقدان پدرم را گزارش کردم اما خیلی زود بازداشت شدم.

با دستور بازپرس ویژه قتل جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oazav