جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 07:46
عادل فردوسی پور | مصاحبه عادل فردوسی پور | مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهان بخش
کد خبر: 15056

بغض عادل فردوسی پور درباره حوادث اخیر حاشیه سار شد | صحبت های عادل فردوسی پور درباره حوادث اخیر جنجالی شد + فیلم

مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.

عادل فردوسی پور در تهران به دنیا آمد و اصالتاً از شهر رفسنجان در استان کرمان بود. عادل فردوسی پور مدرک کارشناسی مهندسی صنایع را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده است و در همین رشته تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده است. در حال حاضر، عادل فردوسی پور دانشجوی دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است. عادل فردوسی پور به دلیل اجرای برنامه  نود مشهور شده است. اما به دلیل برخی مشکلات و اختلافات، عادل فردوسی پور تصمیم گرفت برنامه نود را کنار گذاشته و به جای آن، برنامه فوتبالی خود را روی شبکه های اینترنتی راه اندازی کند.

 

مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.

عادل فردوسی‌پور گفت: «از آخرین مصاحبه‌ای که من در فوتبال ۳۶۰ انجام دادم نزدیک به ۷ ماه می‌گذرد. یک وقفه طولانی داشتیم و در این مدت همه ناراحت و عزادار بودیم. صحبت درباره فوتبال و برنامه فوتبالی ساختن و مصاحبه گرفتن اولویت هیچکدام از ما نبود و حرف‌های مهم‌تری برای شنیده شدن وجود داشت. آنچه بر ما در این ماه‌ها گذشت بسیار دردناک بود و اثر آن بر ما خواهد بود و حافظه جمعی ما خواهد ماند. جوانان و عزیزانی که در این مدت از دست دادیم و آسیب خوردند همه عاشق زندگی بودند و امید داشتند. ما امید و عشق به زندگی را از این عزیزان یاد گرفتیم. ما ناامید نمی‌شویم. ما همدیگر را داریم و به زندگی کردن ادامه می‌دهیم و با کمک هم تمام توان و تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ایران بهتری را برای جوانانمان بسازیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekgmp