جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 09:18
قیمت مرغ | افزایش قیمت مرغ | قیمت جدید مرغ
کد خبر: 15059

قیمت جدید مرغ و گوشت مشخص شد | جزئیات دقیق قیمت مرغ و گوشت اعلام شد

در ادامه همره ما باشید صحبت های وزیر جهاد کشاورزی در باره قیمت جدید مرغ

وزیر جهاد کشاورزی، ساداتی نژاد، اظهار کرد که مرغ منجمد ایرانی با کیفیت بالا و باکیفیت، به همراه قیمت مناسب، به راحتی در دسترس قرار دارد و در تأمین آن کمبودی وجود ندارد. او افزود که قیمت مرغ منجمد در بازار ۴۰ هزار تومان به ازای هر کیلو است و هزینه‌های جانبی نیز چند هزار تومان به آن اضافه می‌شود.

 

وی افزود: مرغ منجمد ایرانی بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است همچنین گوشت منجمد گوساله و گوسفند ایرانی نیز عرضه می شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار تن گوشت قرمز با قیمت ۱۵۵ هزار تومان و ۵۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان توزیع شده‌ و این توزیع همچنان استمرار دارد، هیچ مشکلی در تامین نیست و امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوبی برای مردم فراهم کنیم.

 

ساداتی‌نژاد با اعلام اینکه بخش کشاورزی و حوزه تولید اقلیم محور و دارای نوسان است، گفت: این نوسان در همه جای دنیا وجود دارد همچنین کشاورزی مکان محور است یعنی در منطقه‌ای گوجه‌فرنگی تولید می‌شود و به اتمام می رسد و تا به دست آمدن گوجه‌فرنگی یک منطقه دیگر ممکن است فاصله‌ای‌ ایجاد شود که طبیعتا قیمت‌ها در این فاصله افزایش و سپس کاهش می‌یابد.

وی در پاسخ به چرایی کاهش جوجه ریزی، افزود: تولید محصولات کشاورزی مقطعی است مثلا ممکن است در یک هفته کمبود محصولی داشته باشیم، در جوجه‌ریزی و حوزه دام نیز به همین شکل و مقطعی است و در این مقطع کسانی که نیاز ندارند به بازار ورود نمی‌کنند و بازار تنظیم می‌شود.

 

/منبع: خبر آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3keoq8