سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 03:31
پیام دهکردی | شغل جید پیام دهکردی | فیلم شغل ججید پیام دهکردی | پیام دهکردی در نانوایی
کد خبر: 15084

شغل باورنکردنی پیام دهکردی همه را شوکه کرد | شغل جدبد پیام دهکردی به هیچ عنوان قابل باور نیست!

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون نانوایی را به نام خود تاسیس کرده و پشت تنور نانوایی نان می‌پزد.

به گزارش ستاره پارسی: پیام دهکردی، هنرمند تلویزیون و سینما، اهل شهرکرد است. پیام دهکردی فارغ التحصیل رشته ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد اراک و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران است.پیام دهکردی با بازی در سریال «شهریار»، پیام دهکردی به شدت درخشید و در سریال جنجالی «گاندو» نیز حضور داشت. پیام دهکردی همچنین به عنوان مدرس بازیگری و فن و بیان فعالیت دارد. به تازگی، یک فیلم از پیام دهکردی منتشر شده است که نشان می دهد او به شغل شریف نانوایی روی آورده و یک نانوایی اختصاصی خود را افتتاح کرده است.

 

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از جدایی از فعالیت‌های هنری به سراغ حرفه نانوایی رفته است. دهکردی با تاسیس یک نانوایی به نام خودش، با لباس نانوایی (شاطری) پشت تنور نانوایی می‌ایستد و و نان می‌پزد.

این بازیگر شناخته شده در پاسخ به اینکه چرا به سراغ این کار رفتی؟ می‌گوید:

«۵-۶ ماه ست فعلا در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت نمی‌کنم. تصمیم گرفتم در این مدت برای گذران زندگی سراغ کاری بروم که دوستش دارم و  نان سالم تحویبل مردم بدهم.»

دهکردی علاوه بر سال‌ها نویسندگی و کارگردانی در حوزه تئاتر، بازی در سریال‌هایی همچون مدار صفر درجه، شهریار، گاندو و سرگیجه و خاتون را درکارنامه هنری خود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l5wr6