جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 09:33
تست هوش | تست هوش تصویری | ضریب هوشی
کد خبر: 15096

تست هوش | کدام معلم یک فرد دیوانه است؟

کدام معلم یک فرد دیوانه است؟ در این معما و تست بینایی که امروز در تکراتو قرار داده‌ایم شما باید مشکل تصویر را پیدا کنید.

تست هوش به یک فرایند ارزیابی است که برای اندازه‌گیری توانایی های شناختی و ذهنی فرد در حل مسئله، تفکر انتقادی و تصمیم گیری طراحی شده است. در این تست هوش ، سوالاتی از جنس اعداد، الفبا، الگوها و ... به فرد پرسیده می‌شود و پاسخ‌های فرد برای سنجیدن هوش و استعداد او مورد بررسی قرار می‌گیرد. این تست هوش برای انتخاب کارکنان، ورود به دانشگاه‌ها و حتی شناسایی نوع هوش فرد بکار می‌رود. هر چند که تست هوش تنها یکی از راه‌های سنجش هوش و استعداد فرد است و نباید به عنوان تنها عامل ارزیابی شخصیت و شایستگی فرد در نظر گرفته شود.

 

امروز اما در تست هوش تست دیگری را برایتان قرار داده‌ایم. روند کاملا ساده است و ماننده تست هوش‌ها و تست بینایی‌های گذشته شما اگر خواستید می‌توانید جواب این تست را در بخش کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

تست هوش : کدام معلم یک فرد دیوانه است؟

 

تست هوش

 

این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست.

شما باید در این تست هوش تصویری با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید و بگویید کدام معلم یک فرد دیوانه است..؟

فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند بگویند کدام معلم دیوانه است.

شما در چند ثانیه می‌توانید به جواب معما کدام آموزگار روانی است پی ببرید؟

 

جواب تست هوش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نیازی به گفتن من نیست، با کمی توجه به آستین خون‌آلود معلم سمت چپ و نوک تیز چوبی که در دست دارد، شما متوجه می‌شوید کدام معلم یک فرد روانی است…

 

تست هوش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45arzq