چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 12:24
کد خبر: 15103

عکس نامزدی خانم بازیگر در ۱۹ سالگی صدای انتقادها را بلند کرد! + عکس

صحبت‌های هنرپیشه ۱۹ ساله بریتانیایی، میلی بابی براون، در یک پست اخیر در اینستاگرام، تأیید کرد که ازدواج او با نامزدش رسماً انجام شده است.

به گزارش ستاره پارسیمیلی بابی براون ، بازیگر جوان، پرکار و جذاب سینما و تلویزیون هالیوود است که اهل بریتانیا می‌باشد. او تا به حال در چندین فیلم و سریال بازی کرده و همچنین تجربه تهیه‌کنندگی نیز داشته است. او به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون "گودزیلا" و "کینگ کنگ" به شهرت رسیده است.

همچنین بازی او در نقش Eleven (یک دختر با قدرت های ماورا الطبیعه) در سریال چیزهای عجیب ( Stranger Things ) وی را به اوج رساند.

این بازیگر جوان تنها دقایقی پس از انتشار خبر نامزدی اش با «جیک بونگیووی»، بازیگر و منتقد بازی‌های رایانه‌ای ۲۰ ساله با انتقاد شدید طرفدارانش روبرو شد!


«میلی بابی براون» با انتشار یک پست که در آن خبر ازدواجش را تایید کرده بود، نوشت:«من سه تابستان عاشقت بودم، الان دیگه همشو میخوام عزیزم»

بسیاری از طرفدران او شوکه و با نوشتن کامنتهایی از او به دلیل نامزدی در سن پایین انتقاد کردند، برخی از طرفداران میلی که او را الگوی خود میدانند، این اقدام میلی را اشتباه و تصمیمی احساسی خطاب کردند.

بسیاری دیگر نیز بر این باورند که لوب فرونتال او هنوز به رشد نهایی خود نرسیده و طبق قانون او هنوز مجاز به خوردن مشروبات الکلی نیست اما با این حال او تصمیم به ازدواج گرفته است!

میلی بابی براون و جیک بونگیووی، بازیگر و منتقد بازی‌های رایانه‌ای ۲۰ ساله در ژوئن ۲۰۲۱ باهم آشنا شدند، جیک پسر خواننده و موزیسین مطرح آمریکایی «جان بون جووی» است.

آنها اولین حضور فرش قرمز خود را در فوریه ۲۰۲۲ انجام دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488qja